فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

رفع مشکلات مردم یکی از رسالت‌های سپاه در کردستان است

سردار «حسینی» در کنار مردم بودن و رفع مشکلات آن‌ها را یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های سپاه در استان کردستان عنوان کرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 08March 2022

سپاه همواره در کنار مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج رفتند.

سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به تمامی مسلمانان، در کنار مردم بودن و رفع مشکلات آن‌ها را یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های سپاه در استان کردستان عنوان کرد و اظهار داشت: همواره در تمامی برهه‌ها خود را موظف به خدمت‌رسانی به مردم دانسته و می‌دانیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای‌شهر دو نهاد مردمی هستند که رسالت خطیری در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان برعهده دارند، افزود: رمز موفقیت شهرداری و شورای‌شهر در تعامل و همدلی بوده و در سایه تعامل و همکاری، خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: ارتقاء بصری مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت معابر سطح شهر و اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و رفاهی، از جمله اقداماتی است که باید جزو اولویت‌های شهرداری و شورای‌شهر باشد.

سردار حسینی با قدردانی از زحمات تمام کارکنان و کارگران خدوم شهرداری سنندج، ابراز داشت: امیدواریم در سال جدید با اجرای طرح‌های نو و امیدآفرین، موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنید.

سرهنگ «حسن عسکری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانه، از تمامی مسئولانی که خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: قبول مسئولیت بسیار سخت و دشوار است؛ چراکه همه ما باید در برابر تمام تصمیمات و اقدامات خود در روز قیامت پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه سنندج تصریح کرد: شهرداری و شورای‌شهر می‌توانند با اقدامات تاثیرگذار در سطح شهر، رضایت‌مندی بیش از پیش شهروندان را فراهم کند.

شهردار و اعضای شورای‌شهر سنندج نیز در این دیدار از حمایت‌های همیشگی مجموعه سپاه در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار