فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

عدالت اجتماعی با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد

سردار «حسینی» گفت: بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم و عدالت اجتماعی محقق شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ - 03February 2022

عدالت اجتماعی با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که در روستای هشمیز بخش سیروان سنندج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امام راحل از جنس مردم و در بین آن‌ها بود و حرکت ایشان و انقلابیون یک حرکت اسلامی و بر مبنای مشارکت گسترده مردمی بود.

وی افزود: زمانی که کشور در یک شرایط بسیار نابهنجار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی بود و مسئولان در منجلاب فساد غوطه‌ور بودند و از مردم فاصله گرفته بودند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به اوج خودش رسید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، کشور استقلال نداشت استکبار به وسیله شاه و دست‌نشاندگان خود هر آنچه را که می‌خواستند عملیاتی می‌کردند اما امام خمینی (ره) و مردم آزادیخواه ایران چنین وضعیتی را تحمل نکردند و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم و عدالت اجتماعی محقق شد، گفت: پس از سرنگونی رژیم ستم‌شاهی معرفت اسلامی، کرامت انسان‌ها و اسلام ناب محمدی(ص) احیا و جوانان به خودباوری رسیدند و پس از آن نیز ملت ایران راه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادامه داده و امروز مدافع نظام هستند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امام (ره) یک شخصیت انقلابی بود که به هیچ قدرت و ثروتی وابستگی نداشت و با شعار خودباوری زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در کشور شد.

وی با بیان اینکه آمریکا در برابر اراده آهنین ملت ایران تسلیم شده است، افزود: مردم با ایمان راسخ و بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی در مقابل تمامی دشمنان انقلاب ایستادند و نسل سوم امروز نیز انقلابی‌تر از دهه ۶۰ حضور دارند و به فضل الهی و با تبعیت از منویات رهبری بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: خدمات نظام به مردم بعد از انقلاب قابل شمارش نیست اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم چراکه مردم ما شایسته والاترین خدمات هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار