به مناسبت دهه فجر؛

جشن بزرگ انقلاب در روستای تنگیسر برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای تنگیسر سنندج با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 10February 2022

جشن بزرگ انقلاب در روستای به گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، جمعی دیگر از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در روستای تنگیسر این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «حسن عسکری» فرمانده سپاه شهرستان سنندج در این محفل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم مغتنم و پیام معناداری برای دشمنان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم روستای تنگیسر امروز میزبان این مراسم هستند، گفت: از همه مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی که در برگزاری این جشن انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با یادآودی اینکه ایجاد وحدت بین مسلمانان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید همه برادران و خواهران شیعه و سنی وحدت و اتحاد خود را برای ناکامی توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی همچون کردستان تقویت کنند.

عسکری با ذکر اینکه انقلاب اسلامی منادی وحدت در بین اقوام و جامعه اسلامی و حامی مظلومان و مستضعفان است، عنوان کرد: امیدواریم این انقلاب همانند 43 سال اخیر، به سمت افق‌های پیش‌رو و رسیدن به تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

برگزاری جشن‌های انقلاب در مناطق روستایی کردستان ادامه داشته باشد

«ملاسعید امینی» امام جماعت روستای تنگیسر سنندج نیز در این مراسم با تبریک این ایام به همه مردم و قدردانی و خیرمقدم خدمت همه مهمانان ابراز داشت: امیدواریم این جشن‌ و شادی‌های انقلاب همواره در مناطق روستای از جمله تنگیسر ادامه داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم همه مسئولان وظایف خود را به نحو احسن انجام داده تا مردم در کنار یکدیگر و در سایه برکات نظام زندگی بدون دغدغه‌ای داشته باشند.

امام‌جماعت روستای تنگیسر به فرموده خداوند در قرآن اشاره کرد و افزود: تبعیت از فرموده‌های خداوند، پیامبر گرامی اسلام (ص)، قرآن و رهبری راه مقابله با توطئه‌های دشمنان و غلبه بر مشکلات بوده که امیدواریم همه مردم در این راستا گام بردارند.

وی با قدردانی از اقدامات عمرانی انجام‌شده در روستای تنگیسر گفت: مردم این‌روزها از گرانی و بیکاری زجر کشیده و جوانانمان به دلیل نبود آینده ترک تحصیل کرده و امیدواریم این دغدطعه مردمی برطرف شود.

ماموستا امینی تصریح کرد: مسئولان تنها به شعار بسنده نکنند و مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها