نماینده ولی فقیه در کردستان:

باید شعار و ماهیت انقلاب تبیین شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: در این شرایط کنونی باید وحدت نیروهای انقلابی تقویت و شعار و ماهیت انقلاب تبیین شود.
کد خبر: ۵۰۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 11February 2022

شعار و ماهیت انقلاب تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در سخنرانی مراسم یوم‌الله 22 بهمن با تبریک آغاز چهل‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به وفاداری مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در طول 43 سال اخیر هر گاه در اتفاقات مختلف اندکی سستی و بی‌رمقی احساس شد، خداوند آرامش دوباره را نازل کرد، گرچه برخی انسان‌ها تغییر و جوانان زیادی در راه انقلاب شهید شدند اما شهدای مدافع حرم راه آنان را ادامه دادند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت نیروهای انقلاب افزود: جلوگیری از تفرقه و ایجاد انسجام و همراهی با یکدیگر، بهترین کار برای مقابله با تفرقه‌افکنان است؛ لذا برادران و خواهران شیعه و سنی  کاری که افراد را از دایره اسلام و انقلاب خارج می‌کند، انجام ندهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده هر کس در شب قدر قرآن سر بگیرد او حزب اللهی است، پس همه حزب اللهی و تفرقه نباید ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت توجه به قشر آسیب‌پذیر تاکید و بیان کرد: آمارهای افرادهای تحت‌پوشش، نیازمندان و بیکاران استان، انسان را وادار کرده که در این شرایط گرانی‌های افسار گسیخته بیشتر به قشر زمین‌گیر توجه کنیم.

وی تاکید کرد: نباید به راحتی سر به بالین بگذاریم و مومنان و نیازمندان کردستانی در فقر و تنگ‌دستی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در 43 سال اخیر انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشته است، عنوان کرد: امروز می‌طلبد همه با هم شعارها و ماهیت انقلاب که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جهاد تبیین نام برده را برای جامعه بازگو کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردها و شعارهای انقلاب؛ آزادی استقلال و جمهوری اسلامی برای جامعه بازگو و تبیین شود، اظهار کرد: در این راستا تنها همایش، جلسات و نشست و برخاست‌های بی‌فایده و بدون هدف و شعارهای توخالی فایده‌ای ندارد، به جای این کارها عمل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر ضرورت تربیت نیروهای جوان و انقلابی یادآور شد: سال 67 زمانیکه جنگ به پایان رسیده بود, از رهبر معظم انقلاب سوال فرمودند که اگر اول جنگ و انقلاب بود، چکار می‌کردید فرمودند نیرو تربیت و پرورش می‌کردیم، جوانانی که امروز جنگ را ندیده‌اند و اینطور شور و شوق و انگیزه بودن در صحنه دارند، نیاز به تربیت و پرورش دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار