همزمان با سراسر کشور؛

گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان نواخته شد

همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز همزمان با زمان ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن به صورت نمادین در مدارس استان کردستان نواخته شد.
کد خبر: ۵۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 01February 2022

گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان نواخته شدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور ساعت 9:33 دقیقه، زنگ گلبانگ انقلاب در دبستان دکتر فانی ناحیه دو شهرستان سنندج به طور نمادین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، معلمان و دانش‌آموزان به صدا درآمد.

«رشید قربانی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز دهه مبارک فجر به همه مردم، معلمان و دانش‌آموزان اظهار داشت: ایران اسلامی در ۲۰۰ سال گذشته همواره مورد ظلم و ستم استکبار بود و در اواخر حکومت قاجار به دلیل سستی حکام تعدادی از مردم بدلیل گرسنگی از بین رفتند.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل استقلال‌طلبی انقلاب را با رهبری حضرت امام(ره) و وحدت و همراهی به پیروزی رساندند، افزود: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف علم و تکنولوژی، انرژی هسته ای و غیره داشته و به ملت ایران اعتماد بنفس داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب که منشور پویایی انقلاب در دوره دوم است را در هفت گام طراحی و ابلاغ فرمودند که سه گام علم و پژوهش، توجه به معنویت و اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی خطاب به دانش‌آموزان است که با اعتماد بنفس داشتن، خودباوری و کسب علم و آگاهی می‌توانند به همه پیشرفت‌ها برسند و از منشور پویای انقلاب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار