نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

عدالت و معنویت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: عقلانیت، عدالت و معنویت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همه آحاد جامعه باید بر اساس آنها عمل کنند.
کد خبر: ۵۰۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 01February 2022

عدالت و معنویت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان صبح امروز در مراسم نمادین زنگ انقلاب که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز دهه مبارک فجر عقلانیت، عدالت و معنویت را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: با وجود عدالت در انقلاب و علی‌رغم همه دشمنی‌ها و تحریم‌های دشمنان، انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های زیادی در حوزه علمی داشته و در این حوزه سرآمد است.

وی به عقلانیت انقلاب اشاره کرد و افزود: عقلانیت انقلاب باعث شد انسان مستقل و بر روی پای خودش بایستد و در سلطه مستکبران نباشد و امروز کشور ما با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات فراوان در زمینه‌های مختلف با پیشرفت‌های خوبی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به عدالت به عنوان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروزه شاهد جنبه‌های مختلف عدالت در جمهوری اسلامی هستیم و نمونه‌های بارز آن در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی معنویت را دستاورد دیگر انقلاب خواند و تأکید کرد: این دستاورد بزرگ به برکت شکل‌گیری نظام اسلامی بدست آمده است و همه آحاد جامعه باید بر اساس عقلانیت، عدالت و معنویت عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار