فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

انقلاب اسلامی به نقطه امیدی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

سردار «حسینی» گفت: انقلاب اسلامی تحول همه‌جانبه‌ای را در کشور به‌وجود آورد و ساختار سیاسی کشور را با محوریت آموزه‌های اسلامی تغییر داد، نظام فاسد طاغوتی را ساقط کرد و به نقطه امیدی برای مسلمانان منطقه و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۰۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 06February 2022

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جشن بزرگ انقلاب که با حضور اقشار مردم و مسئولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام دهه مبارک فجر و ماه رجب، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که جشن‌های انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردمی در حال برگزاری هستند و ان‌شاءالله همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم و همانند همیشه باصلابت و قدرت در مسیر انقلاب پیش رفته و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحول همه‌جانبه‌ای را در کشور به‌وجود آورد و ساختار سیاسی کشور را با محوریت آموزه‌های اسلامی تغییر داد، نظام فاسد طاغوتی را ساقط کرد و به نقطه امیدی برای مسلمانان منطقه و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: انقلاب اسلامی، به برکت وجود امامین انقلاب و پشتیبانی و حضور مردم شریف در همه صحنه‌ها، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان هرروز قله‌های پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی افزود: ما نسبت به شهیدان، امام و رهبری و آزادگان و ایثارگران مدیون هستیم و باید برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: انقلاب باشکوه اسلامی طلیعه خورشید عدالت در کشور ایران و پرچمی برای عدالت‌خواهی کشور‌های دیگر بود و باید مسئولان در مسیر رهنمود‌های امامین انقلاب حرکت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: دولت انقلابی باانگیزه برای خدمت به مردم عزیزمان تلاش خواهد کرد و در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم گام‌های مهمی بر خواهد داشت.

این مسئول به بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برقراری مردم‌سالاری دینی، مشارکت سیاسی مردم، پایان ارباب رعیتی، برقراری حاکمیت ملت، گسترش معنویت و اخلاق، استقرار برادری و دوستی و از بین بردن ماهیت طبقاتی، از جمله این دستاورد‌ها بوده است.

سردار حسینی با بیان اینکه برای حفاظت از گوهر انقلاب و تقویت امنیت، انسجام و وحدت کنونی در کشور و استان کردستان تلاش کرده و جان‌مان را در این راه فدا می‌کنیم، متذکر شد: پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مایه افتخار برای همه ماست و باید این دستاورد‌ها برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار