نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ایثار و شهادت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: ایثار و شهادت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و شهدا نیز بر اساس وظیفه‌شناسی و آرمانخواهی جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
کد خبر: ۵۰۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ - 03February 2022

ایثار و شهادت از آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیش‌ازظهر امروز در آئین مهمانی لاله‌ها که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر وظیفه‌شناسی، آرمان‌خواهی، ازخودگذشتگی و جانفشانی را از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ایجاد و احیای وظیفه‌شناسی برای پیروی از سرور و سالار شهیدان تشکیل شده است و قبل از آن و در زمان رژیم ستم‌شاهی جامعه منفعل و گرفتار ظلم بود.

وی با اشاره با بیان اینکه حضرت امام راحل(ره) با همراهی مردم ندای حق‌طلبی سر داد و انقلاب به پیروزی رسید، افزود: ایثار و شهادت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و شهدا نیز بر اساس وظیفه‌شناسی و آرمانخواهی جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری هرساله انتخابات، اقدامات عمرانی و خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور و کردستان فراهم است و جامعه کنونی با قبل از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست.

وی تبعیض و بی‌توجهی را ناشی از عدم وجود روحیه ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی دانست و تصریح کرد: امیدوارم همه ما با وظیفه‌شناسی و پیگیری آرمان و ایثار و ازخودگذشتگی در پیشبرد سیاست‌های نظام و رفع مشکلات موفق باشیم و مسئولان با جانشفانی و وقت بیشتر مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها