نماینده ولی فقیه در کردستان:

۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد، گفت: ۱۲ هزار شهید از این عزیزان توسط منافقین ترور شده‌اند.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 25August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» صبح امروز (چهارشنبه) در ششمین همایش اسوه‌های صبوری در سنندج که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ترورهای زیادی در کشور اتفاق افتاده که شهیدان رجایی و باهنر جزو نخستین شهدای ترور در کشور ما هستند.

وی افزود: ذات عمل ترور در هیچ مکتب و در هیچ دینی قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام پورذهبی به جایگاه بشر در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: در آیه ۷۰ سوره اسرا آمده است که نعمات الهی تنها مختص به مسلمان نیست، چراکه انسان را بر خیلی از موجودات تفضیل دادیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ترور توسط عقلای عالم نیز محکوم شده است، گفت: ترور یک عمل ناجوانمردانه است و این کار در کل جهان محکوم شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد گفت: ۱۲ هزار شهید از این عزیزان توسط منافقین ترور شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در دین مبین اسلام هر انسانی چهار موضوع جان، مال، ناموس و آبرو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. 

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: شهدای ترور در ایران همیشه و در همه جا دارای ارزش و احترام هستند و ان‌شاءالله روح آنان قرین رحمت الهی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها