فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان خبر داد؛

آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان توسط سپاه

سردار «حسینی» گفت: در کردستان آبرسانی به ۱۶۹ روستا هدفگذاری شد که این تعداد روستا به ۲ صورت تک روستایی و مجتمعی، آبرسانی می‌شوند و از هفته آینده این پروژه در یکی از روستا‌های مریوان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 06April 2022

عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان توسط سپاه آغاز می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بسیج سازندگی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته بخش محرومیت‌زدایی و سازندگی سپاه اقدامات مختلفی را در سطح استان کردستان انجام داده است.

وی احداث پل، جاده، آبرسانی، مسکن محرومین و موارد دیگر عام‌المنفعه را از اقدامات بسیج سازندگی در استان کردستان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این اقدامات جاری و ساری، تصمیم بر این گرفته شد تا به روستا‌های دارای مشکل تنش آبی، خارج از سیر معمولی آبرسانی شوند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: در کردستان آبرسانی به ۱۶۹ روستا هدفگذاری شد که این تعداد روستا به ۲ صورت تک روستایی و مجتمعی، آبرسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقداماتی از قبل توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده است، اظهار کرد: از هفته آینده پروژه آبرسانی به این ۱۶۹ روستا در یکی از روستا‌های مریوان آغاز می‌شود.

سردار حسینی تصریح کرد: طبیعتاً برای این کار بزرگ، نیاز به همراهی و حمایت دستگاه‌های مربوطه و سایر دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی اذعان کرد: برای اجرای این پروژه احتمالا با موانعی که نیاز به صدور مجوز‌هایی باشد روبه‌رو خواهیم بود که امیدواریم با مصوبات این جلسه، موانع برطرف شود و این کار بزرگ در استان به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: این کار بسیار حجیم است که تحقق آن در گرو کار جهادی و هم‌افزایی و همراهی همه‌جانبه ادارات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار