استاندار کردستان:

آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان، کار تخصصی بی‌سابقه است

«زارعی‌کوشا» گفت: پروژه آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان کردستان، یک کار تخصصی بی‌سابقه است.
کد خبر: ۵۱۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 06April 2022

فرهنگ کار جهادی نهادینه‌ شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بسیج سازندگی در سنندج، اظهار داشت: اعتبار بسیار خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی به استان کردستان اختصاص پیدا کرده که نوید کار‌های بزرگ است.

وی افزود: آبرسانی ۱۶۹ روستا به صورت تک‌روستایی و مجتمعی، در سطح استان کار بسیار بزرگ و زمینه‌ساز ترویج بیشتر فرهنگ جهادی است.

استاندار کردستان گفت: بنای کار اجرای کامل این پروژه در ۲۰ ماه است که تحقق آن نیاز به عزم جهادی همه دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها باید خود را صاحب این طرح بدانند و همه ظرفیت‌ها را برای اتمام آبرسانی به ۱۶۹ روستا پای کار آورند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اداری هم باید تلاش کنند این کار درگیر بروکراسی اداری نشود و استعلام‌ها در زمان کوتاهی پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: اگر قرار است در یک روستا پروژه‌ای اجرا شود، حتماً تقدم و تأخر در اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود تا شاهد هدررفت اعتبارات نباشیم.

استاندار کردستان از سازمان صمت استان کردستان خواست هماهنگی کند تا تجهیزات مورد نیاز اجرای این پروژه در زمان کوتاهی تأمین شود.

وی از رسانه‌های استان کردستان هم خواست که این کار بزرگ را اطلاع‌رسانی کنند تا موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

زارعی‌کوشا گفت: در گذشته کار‌های جهادی بزرگی در سطح استان کردستان انجام شده است؛ اما پروژه آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان یک کار تخصصی بی‌سابقه است.

وی کار گروه‌های جهادی را از نظر کیفی و هزینه‌ای بسیار به‌صرفه دانست و خواستار نهادینه‌سازی فرهنگ کار جهادی شد.

استاندار کردستان از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در این استان تقدیر کرد و گفت: از همه دستگاه و سازمان‌های اجرایی انتظار داریم با تمام توان به صورت جهادی در راستای تحقق اهداف این طرح پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها