استاندار کردستان تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد پیوند میان گروه‌های جهادی و مدیریت اجرایی استان کردستان

«زارعی‌کوشا» ایجاد پیوند میان گروه‌های جهادی و مدیریت اجرایی استان کردستان را مهم دانست و گفت: باید مدلی تعریف کنیم تا بتوانیم از ظرفیت شناختی گروه‌های جهادی دانشجویی برای برطرف شدن مشکلات بهره ببریم.
کد خبر: ۵۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ - 09March 2022

ضرورت ایجاد پیوند میان گروه‌های جهادی و مدیریت اجرایی استان کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان که با حضور اعضای گروه‌های جهادی دانشجویی و مردم شهر «موچش» برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی شناخت میدانی دقیق و وسیعی از مناطق محروم استان دارند؛ بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با تبریک اعیاد و مناسبت‌های ماه مبارک شعبان، افزود: امام خمینی(ره) هر نهادی را که ایجاد کردند، صدقه جاریه‌ای شده است که مردم از آن بهره‌مند هستند و این مسیر همچنان باید با قدرت پیش می‌رود. 

زارعی‌کوشا با تقدیر از نقش مهم و مؤثر گروه‌های جهادی، گفت: گروه‌های جهادی در تلاش هستند تا گره‌ای از مشکلات فراوان مردم باز کنند و این توفیقی است که خداوند به آنان ارزانی داشته است. 

استاندار کردستان به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای حضور در بخش‌های مختلف استان کردستان نیز گریزی زد و اظهار داشت: در سال آینده یکی از  برنامه‌هایی جدی، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌هاست تا از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند.

وی گفت: حضور مدیران در بخش‌های استان کردستان، کمک می‌کند تا از نزدیک در جریان موضوعات بخش‌ها قرار گیرند و بتوانیم در حد توان و وسع خود در آن بخش‌ها جهش و تحول ایجاد کنیم.

زارعی‌کوشا نقش گروه‌های جهادی در شناخت مشکلات را کارساز ارزیابی کرد و افزود: گروه‌های جهادی از نزدیک در جریان مشکلات قرار دارند و اولویت کارها در مناطق محروم و روستاها را به‌خوبی تشخیص می‌دهند. 

استاندار کردستان ایجاد پیوند میان گروه‌های جهادی و مدیریت اجرایی استان کردستان را مهم دانست و گفت: باید مدلی تعریف کنیم تا بتوانیم از ظرفیت شناختی گروه‌های جهادی دانشجویی برای برطرف شدن مشکلات بهره ببریم. 

وی گفت: در برخی از موضوعات گرفتاری‌های زیادی داریم که از مهم‌ترین آن‌ها تربیت نیروی توانمند جهادی و انقلابی است که بتواند از ظواهر عبور کرده و کار جهادی انجام دهند.

وی اضافه کرد: در مجموعه بسیج پویندگی وجود دارد و از افتخارات مجموعه بسیج و سپاه این است که علاوه بر داشتن کارنامه درخشان در دوران دفاع مقدس، در بعد از جنگ نیز کارهای بزرگی به سرانجام رسانده‌اند و این امر با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است. 

زارعی‌کوشا اضافه کرد: بنا داریم برنامه‌ریزی‌ها را در بخش‌ هر شهرستان استان کردستان انجام دهیم تا مسئولان از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.

وی یادآور شد: هدف این است که مسئولان تصمیم‌گیر یا کسانی که قرار است بودجه‌ای اختصاص دهند، از نزدیک با امور آشنا شوند و به اندازه وسعی که داریم، مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها