نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

میل خدمت به مردم در گروه‌های جهادی اجر بالایی دارد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: میل خدمت به مردم و تحمل سختی‌ها در گروه‌های جهادی نزد خداوند پاداش بزرگی دارد و نباید گذاشت این دشواری‌ها در عزم و اراده خدمت خللی ایجاد کند.
کد خبر: ۵۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 09March 2022

میل خدمت به مردم در گروه‌های جهادی اجر بالایی داردبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، شامگاه سه‌شنبه در جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان که در شهر «موچش» با حضور مردم و گروه‌های جهادی برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مردم منطقه «موچش» یک افتخار است و مردم پاک و بی‌آلایش این شهر، شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

وی افزود: حضور استاندار کردستان در این بخش، دلیلی بر اهمیت مردم این منطقه و ارزش کار گروه‌های جهادی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: در نظام اسلامی کسی شأنی غیر از خدمتگزاری ندارد و دولتمردان فعلی بر این مبنا عهد و پیمان بسته‌اند.

وی افزود: همه مدیران تلاش کنند که امورات را با اخلاص و برای رضای خدا و آسایش مردم انجام دهند و اگر مبنای کار بر این اساس شکل گیرد، حتما نتیجه آن مقبول خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کرد: میل خدمت به مردم و تحمل سختی‌ها در گروه‌های جهادی نزد خداوند پاداش بزرگی دارد و نباید گذاشت این دشواری‌ها در عزم و اراده خدمت خللی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: مسئولان برای مردم آن چیزی را بخواهند که خود می‌خواهند و در برآورده کردن خواسته‌های مردم از هیچ چیزی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: مسئولان همچنین باید اخلاص داشته باشند و بدانند کاری که انجام می‌دهند را خدا می‌بیند.

وی تصریح کرد: کسی هیچ‌وقت عیب کسی را نمی‌گوید، مگر آنکه آن عیب را از خود دور کرده باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: این موارد بر اساس یکی از روایات موجب می‌شود فرد در پناه و محافظت خدا بوده و روز قیامت او را در سایه عرش خود نگه داشته و از عذاب قیامت مبرا کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: کسی که خدمتگزار مردم است، نورانیت و معنویت به سمت او جذب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار