استاندار کردستان:

سپاه جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی است

«زارعی‌کوشا» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شد.
کد خبر: ۵۰۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 06February 2022

سپاه جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم نهضت کمک مومنانه و توزیع ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو ارزشمندترین نهاد‌های انقلابی است که با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شد، اظهار داشت: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام اسلامی، در هرجایی از کشور که نیاز به خدمت و کار جهادی بوده، سپاه حضور موثر و پررنگ داشته است.

وی با اشاره به نقش سپاه در استای خدمت به مردم، افزود: همان‌گونه که سپاه در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرد، امروز نیز در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت مومنانه فعالیت می‌کند.

زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کرد: با انسجامی که میان مجموعه اجرایی استان کردستان و سپاه در دوره جدید به وجود آمده است، شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان باشیم.

وی توزیع کمک‌های مومنانه را گام مهمی در راستای جبران بخشی از مشکلات نیازمندان عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود که این‌گونه فعالیت‌ها و اقدامات با جدیت بیشتر ادامه داشته باشد.

۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط سپاه استان کردستان در هفدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه، در میان افراد نیازمند توزیع شد.

در جریان برگزاری این مراسم و بر اساس اعلام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز آزاد شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار