استاندار کردستان:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بزرگترین رسالت مسئولان است

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی و اصلاح مسیر و منطبق کردن خود با آرمان‌های نظام است، گفت: مسیر ادامه راه انقلاب و مجموعه تدابیر در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده و بزرگترین رسالت همه ما و مسئولان حرکت در جهت تحقق این بیانیه است.
کد خبر: ۵۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 06February 2022

برکات انقلاب اسلامی در نقطه به نقطه استان وجود داردبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان ظهر امروز (یک‌شنبه) در جشن بزرگ انقلاب که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ارشد استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ما پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را یک اتفاق و رخداد بزرگ و عظیم سیاسی و اجتماعی می‌دانیم که به‌صورت ویژه در ابعاد زندگی همه و دنیا آثار فراوان ایجاد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی برای استقلال و آزادی و رسیدن به عزت و عزتمندی محقق شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق خواسته‌های ملت ایران که دلداده پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) و آرمان‌ها و شعار‌ها و اهداف اسلام هستند، به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به این باور رسیده‌ایم که هر جا که با اعتقاد و ایمان در راستای ادامه تفکر امام خمینی (ره) و اهداف شهدا حرکت کردیم به پیروزی و موفقیت رسیدیم و هرجا که اعتماد به نفس نداشتیم و از مسیر نورانی شهیدان غفلت کردیم، با مشکل مواجه شدیم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی و اصلاح مسیر و منطبق کردن خود با آرمان‌های نظام است، عنوان کرد: مسیر ادامه راه انقلاب و مجموعه تدابیر در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده و بزرگترین رسالت همه ما و مسئولان حرکت در جهت تحقق این بیانیه است.

وی با بیان اینکه برکات انقلاب اسلامی در نقطه به نقطه کشور جاری و ساری است، یادآور شد: یکی از مهمترین شئون عاقبت به‌خیری نسبتی است که ما با جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم.

استاندار کردستان با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت برگزاری این مراسم جشن و شادی، خاطرنشان کرد: امیدواریم همواره در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار