استاندار کردستان:

تمام دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت مدیریت بحران باشند

«زارعی کوشا» گفت: تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت مدیریت بحران باشند.
کد خبر: ۵۰۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 20January 2022

انتقاد «استاندار» از عملکرد تاکسیرانی/تمام دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت مدیریت بحران باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، دکتر «اسماعیل زارعی‌ کوشا» استاندار کردستان، شامگاه روز گذشته (چهارشنبه)، در جلسه ستاد بحران استان کردستان، مسوولیت دستگاه‌های استان را در زمان بحران خطیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمام نهادها و ادارات استان باید فعال باشند و در حد توان به جامعه خدمات ارایه کنند.

وی با اشاره به نز‌ولات آسمانی و ادامه بارش‌ها در استان، گفت: این بارش‌ها ونعمت الهی باعث خوشحالی عموم مردم استان شده است، لذا نباید، مسوولین و دستگاه‌های خدمات‌رسان، این شادی‌ را با بی مدیریتی خود به کام مردم تلخ کنند.

استاندار کردستان بر اطلاع‌رسانی دقیق واقعیت‌ها و اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب برای مقابله با بحران تاکید کرد و گفت: محدودیت تردد در مسیرهای اصلی باید به خوبی و اسرع وقت به مردم اطلاع رسانی شود.

وی اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی بویژه صدا و‌سیما و گزارش مشکلات مردم را ضروری دانست و افزود: صدا و سیما به عنوان یکی از اعضای مهم اطلاع رسانی عمومی و عضو ستاد بحران در جهت نحوه عملکرد واطلاع رسانی بهتر، تقویت شود.

زارعی‌ کوشا از خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند پلیس راه، توزیع برق، شرکت گاز، آب، راه و هلال احمر تقدیر کرد و تصریح کرد: خوشبختانه در ۲ روز گذشته علیرغم باش‌ها و مسدود شدن برخی مسیرها شاهد حوادث ناگوار خودرویی و فوتی نبوده‌ایم.

استاندار کردستان از ضعف مدیریت برخی مناطق تابعه شهرداری انتقاد کرد و از شهردار سنندج خواست در رابطه با مدیریت نواحی شهرداری باید تجدیدنظر کرد.

وی عملکرد خدمات‌رسانی تاکسیرانی را ضعیف توصیف کرد و یادآورشد: شهردار با مدیران تابعه نباید مماشات کند بلکه باید قاطعانه برخورد کند.

استاندار کردستان به شهردار توصیه کرد: نباید اجازه داد که ضعف خدمات تاکسیرانی مجموعه شهرداری را زیرسوال ببرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان اظهارکرد: برخی کارگران شهرداری علیرغم حقوق پایین به صورت شبانه روزی در سطح شهر خدمات ارایه می‌کنند این قشر زحمت‌کش شایسته تقدیرند.

زارعی‌ کوشا با اشاره به تعداد ۸۰۰ واحد نانوایی در سطح شهر سنندج گفت:۸۰۰ لوکیشن و ماشین‌آلات باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد تا بتواند آرد مورد نیاز این واحدها را تامین کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در زمینه تامین آرد و نان مشکلی در استان وجود ندارد تصریح کرد: مردم نباید نگران تامین نان باشند.

زارعی‌ کوشا افزود: خودرو ادارات باید در خدمت مجموعه ستاد بحران قرار گیرد.

استاندار کردستان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و ادامه روند بارش‌ها، برودت هوا و یخبندان در سطح معابر و خیابان ها گفت: ادارات و سازمان‌ها فردا با ۲ ساعت تاخیر در ادارات حضور پیدا کنند.

وی همچنین تاخیر برخی کارکنان ادارات و مرخصی آنها را در این شرایط را موجه دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار