سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان «بانه»:

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان بانه

«رازیانی» با بیان اینکه ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان بانه توزیع شده، گفت: در این اقدام خدا پسندانه گروه‌های جهادی اقدام به توزیع بسته‌های اهدایی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خانواده‌های بی‌بضاعت کردند.
کد خبر: ۵۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 28May 2022

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان بانهبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام «عارف رازیانی» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اقدام خدا پسندانه هیئت مذهبی محمد رسول الله (ص) و گروه‌های جهادی اقدام به توزیع بسته‌های اهدایی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خانواده های بی بضاعت کردند.

وی افزود: خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به محرومان و نیازمندان توسط شبکه‌های جهادی در این شهرستان ارائه شد و در سال جاری این دومین مرحله از این امر خداپسندانه است که اجرا شد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: این امر با توجه به شرایط فعلی و تورم شدید بمنظور حمایت از مستضعفان و نیازمندان در سطح شهر مردم متدین بانه صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار