فرمانده سپاه دیواندره خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی در «دیواندره»

«علیزاده» گفت: یک هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به‌مناسبت عید مبعث تهیه و بین خانوارهایی که از شیوع کرونا در شهرستان «دیواندره» آسیب‌ دیده‌اند، توزیع شد.
کد خبر: ۵۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 02March 2022

یک هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی در دیواندره توزیع شدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، سرهنگ پاسدار «محمد علیزاده» فرمانده سپاه شهرستان «دیواندره»، امروز (چهارشنبه) در مراسم توزیع یک هزار و ۵۵۰ بسته‌ معیشتی در ستاد سپاه دیواندره، اظهار داشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به قشر آسیب‌دیده از کرونا، این تعداد بسته معیشتی به مناسبت بعثت پیامبر (ص) اسلام بین خانوارها توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۶ میلیون ریال بوده که جمعا به ارزش ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا در شهرستان دیواندره، این چهاردهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال بوده که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: بسته‌های معیشتی و بهداشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جزو نیازهای اساسی خانواد‌ه‌ها در این وضعیت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها