توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های مناطق کم‌برخوردار کردستان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ - 08May 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «مهدی طالبی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان امروز در حاشیه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان، اظهار داشت: بنیاد احسان این ستاد از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، لوازم‌التحریر و لوازم بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: امروز در قالب پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان، ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال، با کمک خیریه‌ها و سمن‌ها بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار استان توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، روغن و حبوبات است، افزود: پیش از عید نوروز نیز در فاز اول مرحله پنجم رزمایش، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار ضعیف و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

تقدیر از از خدمات و کمک‌های انسان دوستانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این آیین اظهار داشت: یکی از کارهای شایسته‌ای که سفارش قرآن کریم نیز هست، بحث احسان و نیکوکاری است و مردم ایران و این استان همه دوران و به ویژه در یک سال اخیر در زمینه کمک به اقشار ضعیف کوتاهی نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که اخیرا و بخاطر کرونا افتاده، ارزش‌ها بار دیگر زنده شد و مردم و دستگاه‌های مختلف کارهای پسندیده‌ای در زمینه کمک به اقشار ضعیف انجام داده‌اند.

وی از خدمات و کمک‌های انسان دوستانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز تقدیر کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی که کرونا به اقشار ضعیف آسیب زیادی وارده کرده، این کمک‌ها بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و باید همچنان ادامه یابد.

دستگیری از فقرا، کار بسیار پسندیده‌ای است

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز ابراز داشت: از دیدگاه اسلام، کمک و دستگیری از فقرا، کار بسیار پسندیده‌ای بوده و بر آن تاکید شده است.

ماموستا «فایق رستمی» عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی، همه باید احساس مسئولیت کرده و نسبت به احسان و نیکوکاری به فقرا همت کنند، چرا که موجب رضایت خداوند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار