مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان خبر داد؛

توزیع ۴۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان کردستان به مناسبت عید غدیر

«طالبی» گفت: با همکاری و مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی، هیات، مسجد و خیریه امروز ۴۰ هزار پرس غذای گرم در کردستان همزمان با پخت یک میلیون پرس غذا در سراسر کشور در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ - 18July 2022

توزیع ۴۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان کردستان به مناسبت عید غدیربه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی طالبی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان امروز در پویش احسان غدیر در استان کردستان که به همت بنیاد احسان ستاد آغاز شد، اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته مصادف با عید غدیر خم به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان با همکاری و مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی، هیات، مسجد و خیریه امروز ۴۰ هزار پرس غذای گرم در کردستان همزمان با پخت یک میلیون پرس غذا در سراسر کشور در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای کرونا تا امروز با ارائه خدمات گوناگون از قبیل توزیع بسته های معیشتی، اهداء جهیزیه، لوازم تحریر، بسته پروتینی، وسایل سرمایشی و گرمایشی در کنار خانواده های نیازمند بوده است.

طالبی تصریح کرد: باعث افتخار است که ستاد می‌تواند در کنار مردم و با مشارکت مردم به خانواده های کم برخوردار خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار