فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خبر داد؛

توزیع ۶ هزار و ۲۵۰ بسته کمک‌معیشتی در کردستان

سردار «حسینی» گفت: در مرحله جدید کمک مومنانه، ۶ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی و ۵۳ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی آن‌ها ۳ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان است.
کد خبر: ۴۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 27April 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، عصر امروز (سه‌شنبه) در دوازدهمین دوره رزمایش کمک مومنانه در سنندج، اظهار داشت: امشب میلاد امام حسن مجتبی است و ایشان سه مرحله تمام اموال خودش را به نیازمندان هدیه کرد، به همین مناسبت مرحله دوازدهم رزمایش «کمک مومنانه» را در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کنیم.

وی افزود: در این مرحله، ۶ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی و ۵۳ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی آن‌ها ۳ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان است و به کمک بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بسیج کارمندان تهیه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی و بهداشتی و پیگیری درمان نیازمندان تهیه شد و در قالب طرح «شهید سلیمانی» خدمات قابل توجهی در سه‌ماهه چهارم سال ۹۹ به مردم صورت گرفت تا بتوانیم بیماری کرونا را در حد قابل قبولی مهار کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: ظرفیت‌های سپاه را برای خدمت به مردم در مکان‌ها و زمان‌های مختلف در نظر گرفته‌ایم و تا پایان ریشه‌کنی این ویروس در کنار مردم خواهیم بود.

وی اظهار داشت: از ابتدای رزمایش‌های کمک مومنانه تاکنون، ۱۰۲ میلیارد تومان کمک توزیع کردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه سخنان خود، به خدمات بسیج جامعه پزشکی به مردم استان اشاره کرد و گفت: تیم چشم‌پزشکی اعزامی از تهران در همه شهرستان‌های استان حاضر شد و ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر را ویزیت کردند و به هشت هزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند هم عینک رایگان اهدا کردند.

سردار حسینی افزود: این تیم متخصص چشم‌پزشکی ۶۳ عمل جراحی سنگین را هم برای بیماران نیازمند استان انجام دادند.

وی در پایان سخنان خود از مردم استان خواست که توجه ویژه‌ای به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند؛ چون در پیک چهارم هستیم و هرچقدر رعایت کنیم در مهار آن کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار