مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:

برگزاری طرح ویزیت رایگان پزشکی در مناطق کم برخوردار کردستان اجرا می‌شود

«‌جوزی» گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق کمتر برخوردار و دسترسی بهتر مردم به خدمات سلامت، طرح ویزیت رایگان پزشکی را با حضور متخصصان حوزه‌های مختلف اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 08July 2023

بسیج جامعه پزشکی طرح ویزیت رایگان پزشکی در مناطق کم برخوردار را اجرا خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «خلیل جوزی» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان امروز در حاشیه اعزام نخستین تیم بسیج جامعه پزشکی کامیاران به روستای پالنگان اظهار داشت: سپاه در طول سال در قالب طرح شهید رهنمون اکیپ‌های مختلفی به روستاهای سطح شهرستان‌های استان اعزام خواهد کرد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق کمتر برخوردار و دسترسی بهتر مردم به خدمات سلامت، طرح ویزیت رایگان پزشکی را با حضور متخصصان حوزه‌های مختلف اجرا خواهد کرد.

جوزی از ارائه خدمات پزشکی رایگان در قالب طرح شهید رهنمون در 200 روستای کم‌برخوردار کردستان خبر داد و گفت: به عنون نمونه در شهرستان سنندج 4 اکیپ پزشکی فعالیت داشته که هر کدام 5 روستا را تحت پوشش خود قرار داده و در سایر شهرستان‌ها نیز همین طور، روستاهایی هم که به تشخیص پایگاه‌‌های مقاومت بسیج و دهیاران و شوراها نیاز به خدمات پزشکی داشته باشند، گروه‌ها بدون هیچ‌گونه چشمداشتی حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: خدمات اکیپ‌ها در قالب این طرح شامل خدمات دندانپزشکی، پزشکی، دارویی، مشاوره روانی، اجتماعی و آموزش سبک زندگی سالم و خود مراقبتی، مامایی، روانشناسی، اندازه‌گیری قند و فشار خون متقاضیان و به صورت رایگان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان عنوان کرد: سپاه در طول سال نیز بیمارستان صحرایی در سطح استان برپا کرده و خدمات‌دهی رایگان در بخش‌های مختلف اتاق جراحی، رادیولوژی، داروخانه سیار، بستری زنان و مردان و اورژانس به مردم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار