مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان:

پویش «نسیم احسان» در کردستان آغاز شد

«طالبی» گفت: مراسم پویش «نسیم احسان» به همت بنیاد احسان با توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار استان کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 25July 2023

پویش «نسیم احسان» در کردستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی طالبی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان در مراسم پویش «نسیم احسان» که به همت بنیاد احسان با توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار استان آغاز شد، اظهار داشت: در قالب این طرح ۱۷۰ دستگاه وسیله سرمایشی (کولر آبی) به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در بین خانواده‌های نیازمند فاقد وسایل سرمایشی مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تامین این اقلام بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در این پویش ۵۰ درصد از ارزش ریالی اقلام توسط ۵۲ گروه جهادی، مردمی و خیریه تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان افزود: شناسایی افراد نیازمند توسط گروه‌های جهادی همکار با بنیاد احسان انجام می‌شود، همچنین سامانه‌های کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و وزارت رفاه نیز در بحث شناسایی به ما کمک می‌کنند.

طالبی گفت: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی با بنیاد احسان از طریق سامانه «دنیای احسان» امکانپذیر است و از این طریق منابع جذب خواهد شد.

وی متذکر شد: در فصل سرما نیز پویش «دلگرمی احسان» در مناطق سردسیر محروم با توزیع لوازم گرمایشی انجام می پذیرد.

این مسئول یادآور شد: این ستاد در صورت نیاز و در هر برهه از زمان، برای کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه قدم بر می دارد و در این زمینه کوتاهی نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار