رئیس بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خبر داد؛

فعالیت ۷۸ گروه جهادی در کردستان همزمان با نوروز

«عزیزی‌فر» گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، ۷۸ گروه جهادی در قالب سه قرارگاه و با حضور بیش از ۲ هزار نفر، در استان کردستان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.
کد خبر: ۵۱۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 06April 2022

فعالیت ۷۸ گروه جهادی در ایام نوروز در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «علی‌اصغر عزیزی‌فر» رئیس بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بسیج سازندگی کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۵۴۰ گروه جهادی تخصصی در مباحث اقتصادی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، خدمت‌رسانی و اقتصاد مقاومتی در استان کردستان سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: این تعداد گروه جهادی در سطح استان آمادگی ارائه خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق محروم هستند و به‌صورت سازماندهی شده در این راستا تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۷۸ گروه جهادی در قالب سه قرارگاه و با حضور بیش از ۲ هزار نفر، در استان کردستان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: احداث سیل‌بند، پل ارتباطی، کاشت نهال، واکسیناسیون کرونا، تعمیر و زنگ‌آمیزی مدارس و... از اقدامات انجام‌شده توسط این گروه‌های جهادی در ایام نوروز است.

وی خواستار حمایت مسئولان از این گروه‌های جهادی و به رسمیت شناختن آن‌ها شد و گفت: برابر قانون، حمایت از گروه‌های جهادی به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر آن‌ها در مناطق محروم ضروری است.

عزیز‌ی‌فر اضافه کرد: مدرسه، بهداشت، راه، آبخیزداری و امنیت اقدام ملی محرومیت‌زدایی با ۷۸۰ میلیارد تومان در استان تعریف شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به تنش آبی در استان کردستان، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی متولی این بخش شد و ۲۹۱ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافت.

رئیس بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این اعتبار خارج از اعتبارات محرومیت‌زدایی به ۵۲۱ میلیارد تومان افزایش یافت تا بتوانیم مشکل تنش آبی ۱۶۹ روستای کردستان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها