افتتاح طرح محرومیت زدایی سپاه در معابر محلات محروم سنندج

پروژه آسفالت معابر محله «کانی کوزله» سنندج به همت قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تکمیل و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 12October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سرهنگ «حسن عسکری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه محرومیت زدایی اظهار داشت: سپاه سنندج از محل اعتبارات طرح کرامت و از طریق قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ۱۰ نقطه حاشیه‌ای این شهر پروژه‌های عمرانی را به بهره برداری رسانده است.

وی افزود: آسفالت معابر محله کانی کوزله با متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از جمله این پروژه‌های محرومیت زدایی بوده است که امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با رویکرد جدیدی که دارند نگاه ویژه ای به محلات حاشیه‌ای و محروم سنندج داشته باشند و اولویت کاری خود را برای ارتقای شاخص‌های زیرساختی در این محلات قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: ساکنان محلات حاشیه‌ای سنندج با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که می‌طلبد شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان به این مشکلات ورود کنند.

سرهنگ عسکری افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفان تاریخ بوده و انتظار می‌رود مدیران و تصمیم گیران ما نیز همواره مستضعفان و محرومین را مدنظر داشته باشند.

تقدیر از از خدمات سپاه سنندج در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی

«انور رشیدی» شهردار سنندج نیز در این مراسم از خدمات سپاه سنندج در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه‌ای این شهر تقدیر کرد و گفت: همراهی سپاه در برنامه‌های محرومیت زدایی همواره راهگشا بوده و امیدواریم این همراهی و مشارکت در دولت انقلابی آیت الله رئیسی افزایش یابد.

وی افزود: اولویت کاری بنده ایجاد توازن منطقه‌ای در بین محلات محروم و محلات برخوردار شهر بوده و در این راستا برنامه‌هایی تدوین شده است که شهروندان نتایج آن را در عمل خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار