مسئول سازمان بسیج سازندگی:

گروه‌های جهادی سربازان اصلی در دفاع مقدس نوین هستند

مسئول سازمان بسیج سازندگی ‌گفت: گروه‌های جهادی سربازان اصلی در دفاع مقدس نوین هستند و ما سپاهیان تدارکات پشت صحنه را فراهم می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 20January 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «محمد زهرایی» ‌امروز در نشست انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: گام دوم انقلاب گام خارج شدن از آزمون و خطای گام اول است و کار هدفمند و بسترسازی برای تمدن نوین اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خیمه انقلاب از ۲ قائم شامل رهبر معظم انقلاب و مردم تشکیل شده که این ۲ با کنار هم قرار گرفتن به پایداری و موفقیت انقلاب کمک می‌کنند اضافه کرد: هر جا مسئولان در کنار مردم قرار گرفتند موفق بوده‌اند و دشمن به دنبال این است که یکی از قائمه‌ها بزند و یا بین انان فاصله بیاندازد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه ایجاد ابهام و تبلیغ ناکارآمدی نظام در همین راستا در پیش گرفته افزود: هم جبهه حق و هم جبهه استکبار به مولفه مردم و اثرگذاری آن در قوی شدن یک نظام پی برده‌اند.

‌زهرایی با اشاره به تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی گفت: بسیج بزرگترین شبکه موی‌رگی در دنیا است و می‌توانیم از ظرفیت‌های بی‌انتهای بسیج برای اشتغالزایی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار