مدیرعامل آبفا کردستان:

آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی کردستان از محل اعتبارات طرح محرومیت‌زدایی آغاز شد

«فرهاد» گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان از محل اعتبارات طرح محرومیت‌زدایی به صورت مشارکتی توسط وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 30July 2022

آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان از محل اعتبارات طرح محرومیت‌زدایی آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست بررسی پروژه‌های شرکت آب استان کردستان، به پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه آبرسانی به روستاهای کردستان جایگاه ویژه‌ای داشته و به مانند کار جهادی بوده که امیدواریم با اتمام آن تنش آبی به پایان برسد.

‌وی افزود: این پروژه با توجه به وضعیت جغرافیایی استان با جدیت پیش می‌رود‌ و همه دستگاه‌ها برای تسریع پروژه فعال شدند.

«محمد فرهاد» مدیرعامل آبفا کردستان نیز  در این نشست اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان از محل اعتبارات طرح محرومیت‌زدایی به صورت مشارکتی توسط وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی آغاز شد.

وی با اشاره با کلنگ‌زنی این پروژه در استان کردستان در ۲۴ فروردین ‌امسال با حضور استاندار در ۲ روستای شهرستان مریوان عنوان کرد: این پروژه در ۱۶۹ روستا با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان طی ۳۰ ماه در استان انجام و تاکنون حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول متذکر شد: پس از اجرای پروژه درصد جمعیت زیر پوشش آب شرب روستایی استان به ۸۶ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل آبفا کردستان با اشاره به بهره‌مندی ۶۷ هزار نفر جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی پایدار در این پروژه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و هدف‌گذاری ما افزایش این تعداد روستا به ۲۵۰ مورد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها