مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد؛

افتتاح 12 طرح بخش آب در 4 شهرستان کردستان

«فرهاد» گفت: در هفته دولت امسال 12 طرح در بخش آب با اعتبار بیش از 737 میلیارد ریال در 4 شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 24August 2022

افتتاح 12 طرح بخش آب در هفته دولتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد فرهاد» مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال 12 طرح در بخش آب با اعتبار بیش از 737 میلیارد ریال در 4 شهرستان افتتاح می شود. که مهمترین این پروژه ها، بهره برداری از فاز نخست طرح آبرسانی اضطراری به شهر مریوان (‌تصفیه خانه آب اضطراری) با هزینه 50 میلیارد تومان است.

وی افزود: همچنین حفر و تجهیز چاه شماره 52 نی با 700 میلیون تومان هزینه و حفر و تجهیز چاه مجتمع بیلو با 500 میلیون تومان اعتبار، دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در شهرستان مریوان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سبدلو با اعتبار 5 میلیارد تومان، تهیه و نصب و راه‌اندازی سیستم کامل ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار 3 میلیارد و 340 میلیون تومان و احداث مخزن ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار یک میلیارد و 240 میلیون تومان در راستای پروژه آبرسانی به بانه افتتاح می شود.

فرهاد خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهر بلبان آباد با اعتبار 4 میلیارد تومان، احداث ایستگاه پمپاژ جشنی آباد با اعتبار 400 میلیون تومان، آبرسانی به روستای سیس با اعتبار 3 میلیارد و 50 میلیون تومان و آبرسانی به روستای نبی آباد با اعتبار 4 میلیارد و 50 میلیون تومان پروژه هایی است که در هفته دولت امسال در شهرستان دهگلان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان یادآور شد: در شهرستان کامیاران نیز، آبرسانی به روستای ورمکان با 450 میلیون تومان و آبرسانی به روستای مروارید با یک میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار