نماینده ولی فقیه در کردستان:

پزشکی قانونی سازمانی فنی، تخصصی و خدمت رسان است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: پزشکی قانونی به عنوان سازمانی فنی، تخصصی و خدمت رسان، نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمت بی‌وقفه به مردم به کار می‌گیرد و کسی که به هر شکلی از کار دیگران گره باز می‌کند نزد جامعه بسیار گرامی است.
کد خبر: ۵۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 23August 2022

پزشکی قانونی سازمانی فنی، تخصصی و خدمت رسان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان پزشکی قانونی کردستان خدمات این نهاد را قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: پزشکی قانونی به عنوان سازمانی فنی، تخصصی و خدمت رسان، نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمت بی‌وقفه به مردم به کار می‌گیرد و کسی که به هر شکلی از کار دیگران گره باز می‌کند نزد جامعه بسیار گرامی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی به جنبه خدماتی عرصه پزشکی اشاره کرد و افزود: جنبه خدماتی پزشکی قانونی زمانی که دقیق و باعث گره‌گشایی شود، بسیار مهم و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات مطرح‌شده در پزشکی قانون کردستان گفت: نبود نیروی لازم در شهرستان‌های استان که منازعات زیادی دارند یک خلا است که باید برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: امیدواریم از پزشکان کشور حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد تا شاهد مشکلاتی همچون مهاجرت پزشکان نباشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کار در پزشکی قانونی بسیار پرمشقت و سخت و از یک حساسیت و دقت بالا برخوردار است، یادآور شد: عنوان و نام پزشکی تخصصی دارای تجلی خاصی بوده و بسیار ارزشمندتر از نگاه مادیات به این رشته علمی است، بنابراین باید از پزشکان کشور حمایت‌ بیشتری صورت گرفته و قدردان زحمات جامعه پزشکی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها