نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

مدیران باید به «تهذیب نفس و خودسازی»، «اخلاص» و «خدمت بی‌منت» آراسته باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: تهذیب نفس و خودسازی، اخلاص و خدمت بی‌منت سه شاخص و معیار اصلی است که مدیران باید به آن آراسته باشند چراکه مسئولان نباید در قبال انجام کار بر مردم منت بگذارند.
کد خبر: ۵۴۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 24August 2022

مدیران باید به «تهذیب نفس و خودسازی»، «اخلاص» و «خدمت بی‌منت» آراسته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت هفته دولت  امروز با استاندار و مدیران ستادی استانداری کردستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در این دیدار با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های خدمت جهادی به مردم هستند و هفته دولت در راستای تحقق خواسته‌های مردم می‌تواند جلوه‌گر خدمت باشد.

وی افزود: اگر مدیر یا مسئولی خود را ملجاء و پناهگاه مردم قلمداد نکند و به هر جهت پاسخگوی خواسته و مطالبات مردم نباشد باید بداند که مسئولیت و وظیفه انسانی خود را به خوبی انجام نداده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کار برای خلق خدا یک نعمت عظیم الهی است و نباید از نعمت‌های خدا بیزار و دلمرده شد، تاکید کرد: کسانی که در کسوت خدمتگزاری به مردم قرار می‌گیرند، اگر با حرف و حدیث‌هایی مواجه شدند، نباید در انجام وظیفه به مردم آزرده شوند.

وی به ویژگی‌ها و عملکرد دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و افزود: استاندار و تیم ستادی مدیران استان با روحیه امید و نشاط اجتماعی شرایط ویژه‌ای را برای خدمت به مردم رقم زده‌اند و این رویکرد همراه با دلسوزی در راستای خدمت به کردستان، اوج موفقیت را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی مسئولیت‌پذیری و تعهد به خدمت را از ویژگی‌های دیگر هیئت دولت مستقر در استان دانست و ابراز داشت: خدمتگزاری به مردم نیازمند تعهد مدیران دستگاه‌های اجرایی است، امری که خوشبختانه، تلاش زیرمجموعه استانداری رضایت‌مندی ریاست جمهوری از سفر به استان را به همراه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر لزوم اخلاص در خدمت‌رسانی و کار برای مردم تأکید کرد و یادآور شد: تهذیب نفس و خودسازی، اخلاص و خدمت بی‌منت سه شاخص و معیار اصلی است که مدیران باید به آن آراسته باشند چراکه مسئولان نباید در قبال انجام کار بر مردم منت بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار