استاندار کردستان:

احیای ظرفیت‌های مغفول استان از برنامه‌های اولویت‌دار است

«زارعی‌کوشا» احیای ظرفیت‌های مغفول مانده در بخش‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی کردستان را از برنامه‌های اولویت‌دار ذکر کرد و گفت: امیدواریم با توجه و استفاده از این پتانسیل‌ها، زمینه ورود سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.
کد خبر: ۵۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 24August 2022

احیای ظرفیت‌های مغفول استان از برنامه‌های اولویت‌دار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان به مناسبت هفته دولت به همراه مدیران ستادی استانداری با حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در دفتر نمایندگی ولی فقیه دیدار کرد.

زارعی کوشا در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: انتخاب این هفته به‌عنوان هفته دولت، نشان‌دهنده شاخص بودن شهیدان باهنر و رجایی است و اگر در نظام اسلامی کارگزاری برای خدمت منصوب می‌شود، باید این شهدا را به‌عنوان معیار قرار داده و از آن‌ها تأسی بگیرد و ما نیز در یک سال گذشته با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر، همه تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم به‌کار گرفتیم.

وی ارتباط بدون واسطه و خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد رضایت‌مندی در جامعه را از مهمترین اهداف دولت در استان عنوان کرد و گفت: با تمام وجود و تلاش شبانه‌روزی در راستای حل مشکلات همشهریانمان گام برمی‌داریم.

زارعی‌کوشا احیای ظرفیت‌های مغفول مانده در بخش‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی کردستان را از برنامه‌های اولویت‌دار ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم با توجه و استفاده از این پتانسیل‌ها، زمینه ورود سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

استاندار کردستان با اشاره به تلاش دولتمردان برای رفع دغدغه‌های مردمی از جمله آب شرب سنندج خاطرنشان کرد: سال گذشته پروژه آبرسانی به سنندج با اعتبار 700میلیارد تومان 36درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هم‌اکنون به بیش از 80درصد رسیده و حداکثر تا اوایل مهرماه بهره‌برداری می‌‌شود.

وی فعال کردن بخش معدن و ایجاد زنجیره ارزش در استان را از دیگر سیاست‌های مدیریت عالی استان خواند و افزود: در همین راستا شرکت شستا فعالیت خود را در معدن طلای سقز آغاز کرده که امیدواریم این معدن نیز همانند معدن طلای زرکوه قروه به تحقق اهداف اقتصادی و اشتغال‌زایی کمک کند.

استاندار کردستان از حمایت تمام قد از سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف کردستان فراهم بوده و در این زمینه مجوزهایی به منظور تسهیل و تسریع در انجام کارها صادر و آماده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار