استاندار کردستان:

«مردمی بودن» سرلوحه کار دولت سیزدهم است

«ازارعی‌کوشا» بر لزوم استفاده درست از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردمی بودن است، همان چیزی که دولت سیزدهم آن سرلوحه کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ - 30August 2022

«مردمی بودن» سرلوحه کار دولت سیزدهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه یادواره شهیدان رجایی و باهنر که در مجتمع فجر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اگر در نظام اسلامی کارگزاری برای خدمت منصوب می‌شود، باید شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان معیار قرار داده و از آن‌ها تأسی بگیرد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر به رغم اینکه دوران مسئولیت کوتاهی داشته‌اند اما نوع مدیریت آنها و اخلاصی که در رفتارشان داشتند، باعث ماندگاری‌شان شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: مسیر مدیران اگر درست باشد، نیازمند دوران طولانی برای مدیریت نیست و در دوره‌ای کوتاه نیز می‌توان، با اخلاص و کار مومنانه، کارهای ماندگار انجام داد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: خدماتی که افرادی مانند امیرکبیر به کشور ارائه کرده در آن دوره کوتاه در محدودیت‌های زیاد در تاریخ کشور ماندگار شد.

وی با بیان اینکه باید رفتار خودمان را با آنچه که به عنوان الگو برای ما معرفی شده است تطبیق دهیم، گفت: امروز دولتی به انتخاب مردم در حال خدمتگزاری است که بسیاری از دغدغه‌های معتقدین به نظام را برطرف کرده است.

استاندار کردستان بر لزوم استفاده درست از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردمی بودن است، همان چیزی که دولت سیزدهم آن سرلوحه کار خود قرار داده است.

زارعی کوشا به سختی کار دولت اشاره کرد و افزود: سفر رییس جمهور به کردستان یک مقدمه برای پیشرفت بیشتر استان بود و اصل، عمل به تعهدات و مصوبات سفر است که بخشی از آن ابلاغ شده است.

استاندار کردستان با ذکر اینکه تلاش برای پیشرفت و امید آفرینی وظیفه ماست، عنوان کرد: مدیری که باعث ناامیدی در جامعه است به واقع آن پست را اشغال کرده و به مردم و جامعه خیانت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار