استاندار کردستان:

معتادان متجاهر سریعتر ساماندهی شوند

«زارعی کوشا» بر لزوم تسریع جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرها و ساماندهی آنان تا شهریور تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 27August 2022

معتادان متجاهر سریعتر ساماندهی شوند

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» امروز (شنبه) در دیدار فرمانده انتظامی کردستان و جمعی از معاونان وی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: چهره زیبای کردستان نباید با حضور معتادان در معابر عمومی خدشه‌دار شود و باید هر چه زودتر ساماندهی شوند.

وی نیروی انتظامی را مجموعه‌ای موفق و مردمی در کردستان توصیف کرد و افزود: مردم‌داری رمز پیشبرد بهتر امور است و نیروی انتظامی این رویه را همواره باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

استاندار کردستان از نیروی انتظامی در این استان به عنوان مجموعه‌ای خوشنام و موفق و مردمی نام برد که با مردم‌داری مسائل را مدیریت می‌کند.

زارعی کوشا ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های واقعی خدمتگزاری هستند که بعد از گذشت بیش از چهار دهه، همچنان الگو و معیاری برای مدیریت در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: با درایت و تدبیر فرماندهی و تلاش مجموعه انتظامی، امنیت اجتماعی بسیار خوبی در استان حاکم است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود، بر تلاش برای ارائه خدمت صادقانه به مردم و حفظ امنیت پایدار در استان تاکید کرد.

به مناسبت هفته دولت، ۵۹۱ طرح در بخش‌های مختلف نیرو، آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار