در هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در بانه

«فعله‌گری» در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در بانه گفت: پروژه گازرسانی به هفت روستا، ۱۲ کوخ، ۶ واحد صنعتی و یک ساختمانی اداری با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در بانه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 25August 2022

بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در بانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «احمد فعله‌گری» مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه‌ پروژه گازرسانی به هفت روستا، ۱۲ کوخ، ۶ واحد صنعتی و یک ساختمانی اداری در شعر آرمرده با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اظهار داشت: در استان کردستان ۱۸۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرا و کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی در بانه ۷۳۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های بانه اختصاص یافته که برای این پروژه‌ها ۳۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گازرسانی کردستان با بیان اینکه گازرسانی در نقاط مرزی شهرستان بانه در حال اتمام است گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷  روستاهای باقی مانده و ۵۰ کوخ نیز آغاز شده و تمام روستاهای بانه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فعله‌گری ادامه‌ داد: تا سال آینده تمام روستاها و کوخهای کردستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی ابراز داشت: یک هزار و ۵۰۵ روستا در کردستان به شبکه گاز وصل شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۰ روستا نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها