عملیات اجرایی ۲ طرح عمران شهری در قروه آغاز شد

دو طرح عملیات اجرایی آسفالت جاده دسترسی به شهرک تعمیرکاران و طرح گردشگری سراب قروه ۲ امروز با حضور استاندار کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 17June 2023

عملیات اجرایی ۲ طرح عمران شهری در قروه آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «شهرام عبدالملکی» شهردار قروه امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده دسترسی به شهرک تعمیرکاران قروه اظهار داشت: این طرح شامل بلوار کردستان به طول ۱.۵ کیلومتر است که عملیات خابرداری انجام شد.

وی با بیان اینکه زیرسازی شروع شده است، افزود: از محاسن این طرح، رعایت پدافند عیرعامل در حوادث غیرمترقبه و برخورداری روستاهای اوریه و شانوره از راه میانبر است.

این مسئول عرض این بلوار را ۱۵ متر اعلام کرد و گفت: انتقال تعمیرکاران و صنوف در آینده به این منطقه انجام می شود که مشکل اصلی آنان عدم دسترسی به جاده مناسب بود.

شهردار قروه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: شهرداری توان تامین تمام این اعتبار از منابع داخلی را ندارد، ضمن اینکه تامین مصالح و قیر از مشکلات بزرگ این طرح است.

وی به طرح گردشگری سراب قروه نیز اشاره کرد و گفت: قرار است ۱۲ هزار اصله درخت در صلع غربی سراب غرس شود.

عبدالملکی ادامه داد: مجموعه ورزشی کاملی در نزدیک بیمارستان راه اندازی شده که مجموعه وسیع‌تری برای سراب قروه است.

این مسئول از ایجاد پیست پیاده روی و دوچرخه سورای در کل دور دریاچه سراب خبر داد و گفت: جاده دسترسی به سراب نامناسب است که در صدد ایجاد لاین دوم برای آن هستیم.

شهردار قروه اضافه کرد: ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نیاز اصلی این مجموعه گردشگری تخصیص کامل آن اس، ضمن اینکه نبود آب آشامیدنی از بزرگترین مشکلات این مجموعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار