معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

حمایت از کارآفرینی از ویژگی‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان است

«قادرزاده» گفت: دغدغه‌مندی و پایبندی به مباحث تخصصی و توجه و اعتقاد به کارآفرینی و حمایت از واحدهای دانش‌بنیان از جمله ویژگی‌های بارز مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان است.
کد خبر: ۵۶۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 29January 2023

حمایت از کارآفرینی و واحدهای دانش‌بنیان از ویژگی‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان که در سالن جلسات این شرکت در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌ها و زحمات زیادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سال‌های اخیر برای تامین زیرساخت و استقرار صنایع انجام شده است.

وی عنوان کرد: تلاش‌های مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ستودنی است و این تلاش‌ها و زحمات را نمی‌توان نادیده گرفت. 

این مسئول یادآور شد: دغدغه‌مندی و پایبندی به مباحث تخصصی و توجه و اعتقاد به کارآفرینی و حمایت از واحدهای دانش‌بنیان از جمله ویژگی‌های بارز مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

«احمد خسروی» مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در این مراسم با تشکر از همکاری و تلاش‌های همه کارکنان این شرکت؛ اظهار داشت: اگر موفقیتی هم حاصل شده حاصل تلاش جمعی مسئولان و سرمایه گذاران در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زمین‌های صنعتی شهرک‌های صنعتی کردستان به‌عنوان یکی از موضوعات جدی در این شرکت مطرح بوده است، ادامه داد: توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی دیگر در استان طی  سال جاری در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مطلوبی هم در این رابطه انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: در طول فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یک هزار و 550 قرارداد با سرمایه گذاران منقعد شده که از این تعداد 760 قرداد مربوط به  پنج سال اخیر  است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ادامه داد: سه هزار و 777 هکتار زمین در در شهرک صنعتی قروه سه نقشه برداری شده و این اراضی به برای بزرگ ترین شهرک انرژی کشور پیشنهاد شده است.

خسروی یادآور شد: از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طی پنج سال اخیر ۱۵۰ قرارداد عملیات اجرایی زیرساختی با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان اجرایی و عملیاتی شد.

«حمیدرضا امانی» سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این مراسم گفت: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌هایی که در کردستان داریم و با حمایت بیش از پیش سازمان و همت همکاران و سرمایه‌گذاران شاهد توسعه صنعتی بیشتر استان باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با تعامل بخش خصوصی و دستگاه‌های دخیل در امر صنعت، آنچه که مطالبه به حق صنعتگران و فعالان اقتصادی استان است را ادا کنیم.

در پایان این مراسم از احمد خسروی مدیرعامل پیشین شرکت شهرک های صنعتی کردستان که از اسفند سال 1396  مدیریت این شرکت را تا 9 بهمن سال جاری برعهده داشت؛ تجلیل شد.

حمیدرضا امانی که معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی کردستان و مدیر شبکه فن بازار استان را در کارنامه فعالیت خود دارد با حکم دکتر رسولیان؛ معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کردستان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار