سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان:

پرداخت تسهیلات در مسیری غیر از اشتغال، تورم‌زا است

«قادرزاده» گفت: پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال است و اگر در این مسیر هدایت نشود، تورم‌زا خواهد بود که مغایر با شعار مهار تورم است.
کد خبر: ۵۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 11April 2023

پرداخت تسهیلات در مسیری غیر از اشتغال، تورم‌زاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در جلسه شورای اشتغال استان کردستان در سنندج اظهار داشت: تلاش برای دریافت تسهیلات بیشتر از سوی دستگاه ها ستودنی است ولی مساله اصلی تحقق اشتغال است.

وی افزود: برخی بانک ها هیچ پرداختی نداشته‌اند و این جای سوال دارد و با توجه به تمدید مهلت برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶، این کار سریعتر انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان یادآور شد: در صورت عدم پرداخت این تسهیلات در مهلت مقرر، اعتبار تخصیص یافته از استان گرفته خواهد شد.

قادرزاده با بیان اینکه متقاضیان حتما باید شرایط لازم را برای دریافت وام داشته باشند، ادامه داد: در سیاست کلی به دنبال این هستیم که مبالغ بصورت جمعی اختصاص یافته و در اقتصاد استان کارساز باشد.

وی بر لزوم توجه به جامعه فرهنگی در بحث پرداخت وام تاکید کرد و گفت: جامعه رسانه‌ای به لحاط مالی ضعیف است و باید تقویت شود ولی باید تسهیلات در جهت بهره‌وری باشد تا در بازپرداخت دچار مشکل نشوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه انتظار بالای اشتغال در حوزه رسانه میسر نیست، اضافه کرد: تکریم مراجعان از سوی بانکها الزامی است و برخورد نامناسب یک نفر نباید مجموع خدمات را زیر سوال ببرد.

قادرزاده متذکر شد: بانک‌های اقتصاد نوین، پاسارگارد، موسسه ملل، دی و بانک شهر به واسطه عدم پرداخت وام، تذکر گرفتند که در جلسه نیز حضور ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار