رییس دانشگاه کردستان:

اساتید سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند

«قادرزاده» با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ درصدد افزایش ۹۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه هستیم، گفت: اساتید دانشگاه سرمایه‌های اصلی دانشگاه کردستان و مکمل دانشجویان در دانشگاه هستند.
کد خبر: ۵۸۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 06May 2023

اساتید سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده» رییس دانشگاه کردستان امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته با تمامی محدودیت‌هایی که وجود داشت بنا به حمایت‌های وزیر علوم و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور توانستیم مطالبات همکاران را تسویه کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری شاهد افزایش ۴۷.۸ درصدی بودجه دانشگاه هستیم اما این مقدار را کافی نمی‌دانیم و نیاز است بیش از این، ارقام را افزایش دهیم زیرا در سال ۱۴۰۲ درصدد ایجاد مجموعه‌های مختلف سازمانی و رفاهی برای همکاران شاغل در دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ درصدد افزایش ۹۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه هستیم، افزود: اساتید دانشگاه سرمایه‌های اصلی دانشگاه کردستان و مکمل دانشجویان در دانشگاه هستند.

قادرزاده یادآور شد: در تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت علوم و همه دانشگاه‌های سطح کشور، دانشگاه‌ها از بخش زمین‌های تحت تملک خود برای اعضای هیات علمی، فرزندان آنها، کارمندان دانشگاه و فرزندان آنها و دانشجویان متاهل دکتری و نخبگان دانشگاه‌ زمین رایگان برای ساخت منزل تخصیص می‌دهد.

وی گفت: از محل طرح نهضت ملی مسکن ساخت خانه برای اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه کردستان شروع خواهد شد که ۲۰درصد هزینه ساخت به صورت نقد و ۸۰ درصد مابقی با بازپرداخت ۱۰ ساله خواهد بود.

رییس دانشگاه کردستان افزود: در تفاهم‌نامه ساخت مسکن فعلا هشت هکتار از اراضی دانشگاه را به اداره کل راه و شهرسازی معرفی کرده‌ایم که اگر تفاهم‌نامه قطعی شود هشت هکتار دیگر نیز از محل زمین‌های دانشگاه ضمیمه این تفاهم‌نامه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها