معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

افزایش آگاهی‌های دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف است

حجت‌الاسلام «حرزاده» با اشاره به اینکه اساتید گروه معارف در خط مقدم خداپرستی و دین مداری و انسانیت در دانشگاه‌ها قرار دارند، گفت: افزایش آگاهی‌های دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف است.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 30May 2023

افزایش آگاهی‌های دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «محمدمهدی حرزاده» معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در نخستین همایش اساتید گروه معارف دانشگاه‌های استان در دانشگاه کردستان اظهار داشت: اساتید گروه معارف در خط مقدم خداپرستی و دین مداری و انسانیت در دانشگاه‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه مسائل صنفی اساتید گروه معارف از دغدغه‌های اصلی این گروه است، اضافه کرد: متاسفانه گاهی اوقات در دانشگاه‌ها برای دروس گروه معارف که ۱۰ درصد دروس مقطع کارشناسی را تشکیل می‌دهد هیات علمی وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه اساتید گروه معارف در خط مقدم خداپرستی و دین مداری و انسانیت در دانشگاه‌ها قرار دارند، افزود: افزایش آگاهی‌های دینی دانشجویان از اساس و اهداف دروس معارف است.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ضمن اشاره به فایده محوری مسائل مطرح شده توسط اساتید در دانشگاه‌ها، اضافه کرد: نقش آموزشی اساتید گروه معارف مقدمه‌ای برای تربیت دانشجو به عنوان هدف است.

حجت‌الاسلام حرزاده با اشاره به اینکه لازمه دفاع از اسلام و توحید دفاع از نظام جمهوری اسلامی است، گفت: جذب اساتید گروه معارف و جذب هیات علمی گروه معارف مستلزم اخذ مجوز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار