فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

دانشجویان باید «دشمن‌شناس» و «زمان‌شناس» باشند

سردار «حسینی» با بیان اینکه دشمن در جنگ نرمی که امروز به راه انداخته قشر دانشجو را نشانه گرفته است، گفت: در این شرایط باید دانشجویان دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند و با بصیرت و آگاهی خود همه دسیسه‌ها را خنثی کنند.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 09May 2023

دانشجویان باید «دشمن‌شناس» و «زمان‌شناس» باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیدار با دانشجویان بسیجی استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت برای یک دانشجو سازنده و سکون کاری از پیش نخواهد برد. جوان دانشجو با درایت و توانمندی و با وجود نیروی‌های ارزشی می‌تواند با نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقابله و آنان را شکست دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرمی که امروز به راه انداخته قشر دانشجو را نشانه گرفته تا از این طریق به نسل جوان کشورمان ضربه بزند، گفت: محدود فکر کردن و محدود عمل کردن باعث نابودی است و جوانان ما خصوصا قشر دانشجو باید آگاه باشند و با ارتباط خوب، عالمانه و آگاهانه هر گونه عرصه نفوذ را بر روی دشمن ببندند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه اگر چه جنگ، تحریم و توطئه‌های دشمنان با هدف ضربه به انقلاب اسلامی زیاد بوده اما مردم پای نظام ایستاده و اجازه نمی‌دهند که اهداف پلید بدخواهان اجرایی شود، تصریح کرد: در این شرایط باید دانشجویان دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند و با بصیرت و آگاهی خود همه دسیسه‌ها را خنثی کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه از دانشجویان حمایت کند، افزود: حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی همیشه باید فعال و پای کار باشد و آنچه که از اهمیت برخوردار است تحصیلات عالیه این دانشجویان است چرا که این انقلاب به دانشجوی انقلابی و پای کار نیازمند است.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال حرکت به‌سوی تاریخ‌سازی ارزشمند و اثرگذار است، خاطر نشان کرد: نشاط و پویایی بسیج دانشجویی سیل خروشانی‌ است که می‌تواند به مراتب قدرتمند و حتی حربه القای تغییر سبک زندگی اسلامی دشمن را منتفی کند.

به گفته وی، دانشجوی بسیجی توانمند می‌تواند با موقعیت‌شناسی به‌درجات والای توانایی دست یافته و اثرگذار هم باشد، چرا که حرف و نظر او سندی است که جامعیت و مقبولیت می‌یابد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه نیروی انسانی توانمند و ارزشمند نظام و جامعه را بهره‌مند از اثرات خود می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه در طول ادوار تاریخی انقلاب اسلامی حضور نیروی ارزشی در حوزه فرهنگی یک برکت بی‌پایان بوده که همواره نقش به‌سزایی در تثبیت موقعیت‌شناسی زمانی و مکانی داشته است.

وی فضای مجازی را شبیه شمشیر دو لبه در مسیر مثبت و منفی توصیف کرد و گفت: باید افراد توانمند از قدرت مثبت این ظرفیت بهره ببرند. دشمنان با تیم قوی رسانه‌ای در جهت تغییر ذائقه و تخریب هسته مقدس خانواده و دانشگاه‌ها هستند بنابراین برای مقابله با هجمه فرهنگی و ضربه‌رساندن به دشمن، لازم است که نیروهای رسانه‌ای توانمند و ارتقا یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار