فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

«امنیت» یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه‌ای است

سردار «حسینی» گفت: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت» نام‌گذاری شده است، خوشبختانه در طول ۴۳ سال اخیر شاهد پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و اقدامات وسیعی از سوی بسیج به مردم بوده‌ایم.
کد خبر: ۵۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 20November 2022

«امنیت» یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امشب در ارتباط مجازی با اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته بسیج و قدردانی از زحمات فعالان این عرصه به اتفاقات اخیر در استان اشاره اظهار داشت: امنیت یکی از نیاز‌ها و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه‌ای است، در سایه امنیت همه کار‌های زندگی و روزمره مردم ساری و جاری بوده و در غیراین صورت کسب و کار با مشکل مواجه و هیچ چیزی سر جای خود نیست.

وی با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته ناامنی‌هایی در سوریه، لیبی، عراق و افغانستان وجود داشته و این در حالی‌ست که در کشور ایران با حضور اقوام مختلف امنیت پایدار حاکم است، گفت: دشمنان این آب و خاک از امنیت کنونی کشور ناراحت و آن را بر نتابیده و دنبال وارد کردن خدشه به آن و ایجاد احساس ناامنی میان مردم هستند.

حسینی ابراز داشت: یکی از سرکردگان صهیونیسم اعلام کرده که آرزو دارم به تهران بروم که یقیناً این آرزو را به گور خواهند برد، همان‌گونه که در سال‌های اخیر علی‌رغم همه امکانات و تجهیزات برای ایجاد ناامنی به این اهداف شوم نرسیده‌اند.

وی با یادآوری اینکه اغتشاشگران با حمایت دشمنان دنبال چوب لای چرخ گذاشتن، ایجاد موانع و جلوگیری از پیشرفت کنونی و خدشه به امنیت کشور که با خون رزمندگان و شهدای عزیزمان برقرار شده، هستند، افزود: این‌روز‌ها شاهد جنگ بسیار سنگین روانی هستیم که نمونه آن را در سه روز آخر هفته گذشته که اعلام کرده «نخرید، نفروشید و ببندید» توسط دشمن بودیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تأکید بر اینکه جوانان تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند، گفت: اغتشاشگران دنبال تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی و درگیر شدن با نیرو‌های نظامی و انتظامی بوده و نباید خانواده اجازه دهند که فرزندانشان راه و مسیر دشمن را ادامه دهند چراکه هم خودشان و هم جامعه ضرر کرده و صهیونیست‌ها سود خواهند برد.

وی به هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت» نام‌گذاری شده است، خوشبختانه در طول ۴۳ سال اخیر شاهد پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و اقدامات وسیعی از سوی بسیج به مردم بوده‌ایم.

حسینی با اشاره به عناوین روزشمار هفته بسیج گفت: هفته بسیج از امروز (یکشنبه) با عنوان «بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت» شروع می‌شود و تا شنبه ۵ آذرماه ادامه داشته و برنامه‌های مختلفی در این ایام تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در تبیین عناوین روز‌های دیگر هفته بسیج گفت: روز دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان بسیج مظهر مسجدمحوری و جامعه اسلامی، سه شنبه اول آذر با عنوان بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی، چهارشنبه دوم آذر با عنوان بسیج مظهر مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، پنج‌شنبه سوم آذر با نام بسیج مظهر جهاد و شهادت، جمعه چهارم آذر تحت عنوان بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی و شنبه پنجم آذر با عنوان بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی نام‌گذاری شده‌اند.

حسینی یادآور شد: در طول این هفته ۴۰۰ گروه مردمی جهادی به روستا‌های استان اعزام و خدمات اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، پزشکی و کمک‌رسانی معیشتی را به مردم ارائه خواهند داد.

وی افزود: از پنجم آذرماه سال گذشته تاکنون نیز ۱۱۶ هزار و ۵۸۵ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه میان نیازمندان کردستانی توزیع کرده است.

سردار حسینی از اهدای ۱۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خبر داد و بیان کرد: احداث ۱۷ واحد مسکن روستایی، آسفالت ۲۹ کیلومتر جاده روستایی، اجرای ۷ پروژه در قالب طرح کرامت از دیگر خدمات بسیج در طول یک سال اخیر به مردم استان بوده و برای سال‌جاری نیز راه‌اندازی یکهزار پنل خورشیدی در مقیاس کوچک در روستا‌ها در دستور کار بوده و ۷۲ واحد آن در طول این هفته آغاز به‌کار خواهند کرد.

وی از ارائه تسهیلات از سوی سپاه به روستانشینان و افراد نیازمند کردستانی ویژه خرید پنل‌های خورشیدی خبر داد و اظهار کرد: شرکت برق برای ۲۰ سال به صورت تضمینی برق تولیدی از این پنل‌های خورشیدی روستائیان استان را خریداری کرده تا از این محل درآمدزایی و وام آن را پرداخت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه امسال آبرسانی به ۱۶۹ روستا دارای تنش آبی با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان در دستور کار سپاه است، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها از ۵ سال گذشته آغاز شده، اما رها شده و دولت نتوانسته بود انجام دهد که این‌ها را هم به اتمام می‌رسانیم.

وی با ذکر اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳۹ کیلومتر خط انتقال آب به این روستا‌ها احداث و به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: اجرای ۳۶ مخزن بتنی، ۲۰ مورد ایستگاه پمپاز، ۸۹ حوضچه شیرآلات و حفر ۵ حلقه چاه ۸۰ متری از دیگر خدمات انجام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از پیش‌بینی اجرای ۹۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی و ارائه ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب تبصره ۱۶ به جوانان خبر داد و افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار