فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

شهدا عامل قدرت، اقتدار نظام و امنیت کنونی هستند

سردار «حسینی» با بیان اینکه شهدا عامل قدرت، اقتدار نظام و امنیت کنونی هستند، گفت: ملت ایران با انسجام و وحدت از امنیت کشور دفاع کرده و اجازه تحقق اهداف پلید دشمن را نخواهند داد.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 19November 2022

شهدا عامل قدرت، اقتدار نظام و امنیت کنونی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سردار سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در همایش جهادگران فاطمی(۲) استان کردستان که با محوریت پاسداشت جهادگر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی در سالن آزادی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار و امروز مرحله دوم است.

وی افزود: توزیع 116 هزار و 585 بسته معیشتی میان نیازمندان، ارائه خدمات جهادی 24 ساعت در روز توسط جهادگران، راه‌اندازی و احداث 1000 نیروگاه‌ در مقیاس کوچک، ایجاد کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی ویژه جوانان از جمله خدمات بسیج از سال گذشته تاکنون در استان بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم خدمات بسیج روز به روز با نشاط بیشتری ادامه داشته باشد، گفت: شهدا عامل قدرت، اقتدار نظام و امنیت کنونی هستند و این رزمایش در نخستین روز بسیج به منظور خدمات‌رسانی برگزار و 400 گروه جهادی در حوزه‌های مختلف به مدت یک هفته به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از آبرسانی به 169 روستا توسط سپاه خبر داد و افزود: سپاه همواره در کنار و در خدمت مردم است.

حسینی با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: همه شیاطین در یک صف علیه نظام صف‌آرایی کرده که به امنیت مردم خدشه وارد کنند و دشمنان تلاش کرده که از پیشرفت کشور جلوگیری کنند و ضدانقلاب را به این مسیر تشویق می‌کنند.

وی اظهار کرد: رئیس‌جمهور منفور آمریکا اعلام کرده که ایران را آزاد می‌کنیم، اما رئیس جمهور پاسخش داده که 43 سال پیش این کشور از دشت شما جنایتکاران آزاد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه پادو، مزدوران، جیره‌خواران و خودفروختان ضدانقلاب اخیرا دست به اسلحه برده و در شیراز، ایذره و استان پروژه کشته‌سازی راه انداخته‌اند، عنوان کرد: آمریکا داعش را به‌وجود آورده و در کشورهایی همچون سوریه نگهداری و از آنان حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه آنچه که دشمنان خواب دیده‌اند حتما به گو ر خواهند برد، ابراز داشت: ملت ایران با انسجام و وحدت از امنیت کشور دفاع کرده و اجازه تحقق اهداف پلید دشمن را نخواهند داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه اغتشاشگران دنبال تعطیلی کسب و کار مردم و تخریب اموال عمومی هستند، اما کور خوانده‌اند، خاطرنشان کرد: در این آوردگاه ملت ایران پیروز و هتک حرمت مساجد و قرآن توهین به رسول الله(ص) با هدف اسلام‌زدایی محکوم به شکست خواهد بود، چرا که خداوند حافظ کشور و دین اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار