فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تقریب مذاهب و وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئه دشمن موثر است

سردار «حسینی» گفت: : اثرات تقریب مذاهب و کنفرانس وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تفرقه‌هایی که دشمنان بین مسلمانان ایجاد می‌کنند، مهم است.
کد خبر: ۵۳۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ - 11July 2022

تقریب مذاهب و وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئهه دشمن موثر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز (دوشنبه) در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج بر اهمیت هماهنگی میان کمیته‌های این اجلاسیه، تبلیغات محیطی و اجرای باشکوه آن تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت یک اتفاق مهم و نیاز به وقت و تلاش بیشتری دارد چراکه اثرات تقریب مذاهب و کنفرانس وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تفرقه‌هایی که دشمنان بین مسلمانان ایجاد می‌کنند، مهم است.

وی افزود: دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان امری ضروری است.

حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: این نشست زمانی ارزشش بیشتر است که بتواند ظرفیت‌های دینی کردستان را نمایش دهد.

وی افزود: تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که مهمانی که وارد کردستان می‌شود همانند همیشه احساس امنیت و آرامش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ورودی‌های اجلاسیه باید به گونه‌ای باشد که حرمت علمای منطقه را حفظ کند.

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه معنویت این موضوع نباید مورد غفلت واقع شود، اظهار داشت: این اجلاس برای اولین بار در کردستان برگزار می‌شود، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به‌کار گرفته شود.

وی افزود: این همایش یک همایش تالیفی است و متأسفانه جریانات تفریقی نیز در کردستان شکل گرفته است، می‌بایست جلسات بیشتری برای هماهنگی هرچه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها