استاندار کردستان:

اخبار سفر رئیس‌جمهور به کردستان بالغانه بود

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه اخبار سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان علی‌رغم همه تراکم و تعدد برنامه‌ها، بالغانه بود، گفت: بلوغ رسانه‌ای به این‌معناست که قائده و میزان تعریف و نقد را رعایت کنیم، در غیراین‌صورت اهداف و تاثیرگذاری آن از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۵۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 24July 2022

اخبار سفر رئیس‌جمهور به کردستان بالغانه بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی استاندار و معاونان استاندار کردستان با اصحاب رسانه اظهار داشت: نقد بین رسانه‌ها طبیعی است و نقدهای دلسوزانه منجر به ناراحتی کسی نشود و باید در برابر انتقادات، آستانه تحمل را بالا برد.

وی ضمن تقدیر از پوشش خبری اصحاب رسانه در سفر رئیس جمهور به کردستان افزود: اخبار سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان علی‌رغم همه تراکم و تعدد برنامه‌ها، بالغانه بود و بلوغ رسانه‌ای به این‌معناست که قائده و میزان تعریف و نقد را رعایت کنیم، در غیراین‌صورت اهداف و تاثیرگذاری آن از بین خواهد رفت.

وی نقد رسانه به مدیران را فرصتی برای پیشرفت دانست و افزود: روابط‌عمومی یک دستگاه تنها روابط‌عمومی آن اداره نیست بلکه باید خود را سرباز نظام و دولت بدانند.

زارعی کوشا تصریح کرد: برگزاری این‌ نشست‌ها منجر به یک اتحاد شکلی و پیشبرد برنامه‌ها به بهترین نحو در استان خواهد شد.

وی بر ضرورت آسیب‌شناسی ویژه برنامه‌های روز خبرنگار و هفته دولت در استان تاکید و اظهار کرد: نواقص و ضعف‌هایی که در سالیان گذشته انجام شده، شناسایی و از تکرار آن خودداری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید با کمک رسانه‌ها اقدامات دولت در هفته دولت امسال به بهترین نحو منعکس شود، ابراز داشت: در برخی از حوزه‌ها هنوز نتوانسته‌ایم واقعیات را منعکس کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها