استاندار کردستان:

روحیه خدمت و انسجام در مجموعه دولت وجود دارد

«زارعی کوشا» با بیان اینکه در مجموعه دولت عناصر و ارکان تاثیرگذار و روحیه خدمت و انسجام وجود دارد، گفت: از مهمترین موضوعات نقش دستگاه‌های نظارتی در کمک به رشد و توسعه کردستان است و این روحیه و بلوغ در آنها وجود دارد که نگاه حمایت و هدایتی در حوزه اقتصادی دارند.
کد خبر: ۵۳۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 10August 2022

روحیه خدمت و انسجام در مجموعه دولت وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز (چهارشنبه) در چهارمین جلسه شورای اداری استان کردستان بر هماهنگی در اجرای امور تاکید کرد اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی همه دستگاه‌ها انگیزه خدمت و روحیه برادری و انسجام در استان وجود داشته و در طول چند ماهی که بنده به عنوان خادم مردم در کردستان حضور داشته، این روحیه ملموس و مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه با الگوگیری و محوریت نماینده ولی‌فقیه، همراهی خوبی بین مدیران، اعضای شورای تامین و دستگوه‌های نظارتی در استان وجود دارد، بیان کرد: امیدواریم با این رویکرد بتوانیم خدمتگزار خوبی برای کردستان باشیم.

وی نقش دستگاه‌های نظارتی در کمک به پیشرفت و توسعه استان را بی‌بدیل دانست و اظهار کرد: نگاه مجموعه دستگاه‌های نظارتی کمک، حمایت و هدایت در تسریع در پیشبرد اهداف، رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های استانی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه خوشبختانه با کمک دستگاه‌های نظارتی توانسته‌ایم گره‌های زیادی را بگشائیم، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از وظایف اصلی و برنامه‌های اولویت‌دار در استان دانسته چراکه کردستان پر از ظرفیت‌های متعددی بوده که باید شرایط تسهیل و امنیت خاطر را به سرمایه‌گذاران بدهیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه در مجموعه دولت عناصر و ارکان تاثیرگذار و روحیه خدمت و انسجام وجود دارد، افزود: از مهمترین موضوعات نقش دستگاه‌های نظارتی در کمک به رشد و توسعه کردستان است و این روحیه و بلوغ در آنها وجود دارد که نگاه حمایت و هدایتی در حوزه اقتصادی دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری را یکی از کارهای مهم برای توسعه می‌دانیم ادامه داد: کردستان ظرفیت های بی نظری دارد ما را موظف میکند شرایط را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم که با خیال راحت پا پیش بگذارند.

زارعی کوشا اضافه کرد: تسهیل سرمایه‌گذاری از طریق تسهیل مجوزها و مقدمات لازم برای کسب و کار و سرمایه‌گذاری اهمیت خاصی دارد چراکه یکی از موانع جدی پیش پای سرمایه‌گذاری فرآیندهای طولانی و مقدمات کار است. مجوزهای لازم برای ۱۷ فرصت سرمایه‌گذاری بی نام آماده شده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق در کمترین زمان فعالیت اقتصادی و تولیدی خود را آغاز کنند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه گره‌های اصلی ما در حوزه‌های اقتصادی است گفت: مجموعه های کوچک و بزرگی در استان نیاز به حمایت و دلگرمی دارند در کنار نظارت باید مورد حمایت قرار گیرند. حمایت از واحدهایی که دچار رکود و تعطیلی شده‌اند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار کردستان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در شرایطی بر مسند کار قرار گرفت که شرایط دشواری بود و گره‌های زیادی وجود داشت افزود: در طول این یک سال شخص رییس جمهور با کار جهادی الگویی برای مجموعه مدیران شد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه کارهای زیادی برای گره‌گشایی مشکلات انجام شد گفت: همچنان درگیر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی هستیم و مشکلاتی از گذشته باقی مانده است.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها