مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان:

مکتب امام حسین (ع) جبهه حق علیه باطل را تقویت می‌کند

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) جبهه حق علیه باطل را تقویت می‌کند، گفت: هر انسان آزاداندیشی معتقد به مرام و متکب آزادیخواهی امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۵۳۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 16August 2022

مکتب امام حسین(ع) جبهه حق علیه باطل را تقویت می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سالروز افتخارآمیز آزادگان به میهن اسلامی، رزمندگان اسلام را نماد استقامت و پایمردی دانست و اظهار داشت: رزمندگان مایه مباهات همه مردم هستند که با مقاومت و رشادت رسالت خود در دوران دفاع مقدس موجب افتخار ملت ایران شدند.

وی با بیان اینکه اربعین متعلق به فرقه و مذهب خاصی نیست، افزود: امام حسین (ع) فقط متعلق به جامعه اسلامی نیست و فراتر از جامعه توحیدی است.

استاندار کردستان تصریح کرد: هر انسان آزاداندیشی معتقد به مرام و متکب آزادیخواهی امام حسین (ع) است و با توجه به حق بودن این مکتب گستره آن در قالب حرکتی در دنیا در حال جریان آفرینی است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) جبهه حق علیه باطل را تقویت می کند، گفت: برخی جوامع به دنبال کمرنگ کردن این جبهه هستند و تعدادی هم تقویت آن را دنبال می کنند که بی شک آنهایی موفق خواهند شد که در راستای حق حرکت می کنند.

زارعی کوشا ادامه داد: همه ما افتخارمان این است که در مسیر حق و در چارچوب نظامی که پرچمدار آن بوده حرکت می کنیم لذا باید به موضوعات مرتبط با آن هم به طور اعتقادی بپردازیم.

وی به مسوولیت های استان در پیاده روی زائران اربعین اشاره و یادآور شد: استان ما معین مرز خسروی یکی از مرزها و مبادی اصلی حرکت زائران اربعین در کشور است لذا باید با تمام توان برای ارائه خدمات اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار