استاندار کردستان:

«امیدآفرینی» یکی از رسالت‌های خطیر رسانه‌ها است

«زارعی کوشا» گفت: در سالیان اخیر یکی از کلیدواژه‌های پرتکرار در فرمایشات رهبر معظم انقلاب «امیدآفرینی» است و پرداختن به این مهم نیز یکی از رسالت‌های خطیر رسانه‌ها است.
کد خبر: ۵۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 15August 2022

«امیدآفرینی» یکی از رسالت های خطیر رسانه ها است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به اینکه کارزار روایتها در فضای رسانه‌ای امروز دنیا شکل گرفته است، اظهار داشت: فضایی ایجاد شده که هر فردی به راحتی اقدام به روایت مطالب و رویدادهای جاری جامعه می کند و با انتشار آن به هدف خود می رسد.

وی افزود: در سالیان اخیر یکی از کلیدواژه های پرتکرار در فرمایشات رهبر معظم انقلاب «امیدآفرینی» است و پرداختن به این مهم نیز یکی از رسالت های خطیر رسانه ها است.

زارعی کوشا ادامه داد: تعدادی از مسوولان ما برداشت نادرستی از این فرمایش رهبری دارند و فکر می کنند امیدآفرینی در رسانه ها به معنای عدم نقد و بیان ضعف ها است در حالی که بیان منصفانه و درست نقد با مختصات دقیق عامل موثری در ایجاد امید و انگیزه است.

استاندار کردستان افزود: وقتی مردم اخبار رسانه ها را دنبال و مشاهده می کنند که رسانه ها حرف دل آنها را می‌زنند امیدوار می شوند که سخنان آنها را به مسوولان منتقل می کنند.

زارعی کوشا یادآور شد: هدف و برنامه ما توسعه استان است به گونه ای که منجر به رشد همه شاخص ها شود و در این بین تکمیل کارهای بر زمین مانده هم چون پروژه تالار فرهنگی سنندج که بعداز گذشت بیست سال هنوز به اتمام نرسیده؛ در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه از فضاها و ظرفیت های در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی استان برای استقرار رسانه ها استفاده شود، گفت: مسکن خبرنگاران از دیگر مواردی است که آن را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دنبال می کنیم.

زارعی کوشا افزود: دستگاه های اجرایی از هیچ رسانه ای شکایت قضایی نخواهند کرد و این مهم در قالب دستور اداری به همه ادارات ابلاغ می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها