استاندار کردستان:

کردستان مظهر همدلی، وحدت، برادری و اتحاد است

«زارعی‌کوشا» کردستان را مظهر همدلی، وحدت، برادری و اتحاد دانست و گفت: استان کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد طمع بدخواهان، دشمنان و مزدورانی بوده است.
کد خبر: ۵۳۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 20July 2022

کردستان مظهر همدلی، وحدت، برادری و اتحاد استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در اجلاسیه منطقه‌ای وحدت که با مشارکت علما و بزرگان اقلیم کردستان عراق و استان‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی در سنندج برگزار شد، کردستان را مظهر همدلی، وحدت، برادری و اتحاد دانست و اظهار داشت: استان کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد طمع بدخواهان، دشمنان و مزدورانی بوده است.

وی افزود: دشمنان وحدت و برادری را در این دیار و همه امت اسلامی تحمل نکرده و همواره به دنبال ایجاد تفرقه به جای وحدت در این‌ نقطه پر ظرفیت و خواستگاه علما و اندیشمندان اسلامی هستند.

استاندار کردستان تصریح کرد: برکات اجلاسیه منطقه‌ای وحدت و آثار آن موجب تقویت وحدت و بصیرت آحاد مسلمانان و عناصر موثر در امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز با افتخار از بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید از فرزندان این استان و ۱۸ هزار شهید از فرزندان ایران اسلامی یاد کرده که هر کدام نمونه‌ای از حق الله، نماد وفاداری به نظام و خاری در چشم دشمنان اسلام هستند.

استاندار کردستان بیان کرد: کردستان همانند همیشه و همچون استان‌های دیگر کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی و دیگر استان‌ها مظهر وحدت، برادری و انسجام اسلامی است.

زارعی‌کوشا بیان کرد: امیدوارم همه با هم زیر سایه امنیت و وحدت کنونی در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بردشته و اجازه سوءاستفاده به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ندهیم.

وی یادآور شد: جا دارد از زحمات همه متولیان برگزاری این مراسم که امروز این نشست مظهر وحدت اسلامی در استان کردستان شده است، تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار