نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کردستان مرکز علم، عرفان، معنویت و وحدت است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه کردستان مرکز علم، عرفان، معنویت، عطوفت مهربانی و وحدت است، گفت: این اجلاسیه در این مرکز یکدلی و اتحاد منجر به همبستگی بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 20July 2022

کردستان مرکز علم، عرفان، معنویت و وحدت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در نخستین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار داشت: علما و نیروهای مسلح در این دیار با روشنگری و تلاش شبانه‌روزی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کردستان مرکز علم، عرفان، معنویت، عطوفت مهربانی و وحدت است، افزود: این اجلاسیه در این مرکز یکدلی و اتحاد منجر به همبستگی بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به نقاط مشترک مسلمانان اشاره و تصریح کرد: خداوند بارها در قرآن کریم به اهمیت وحدت اشاره فرموده و می‌طلبد که این امر مهم سرلوحه همه ما مسلمانان شیعه و سنی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تنها دنبال غارت کردن و ویران کردن ممالک اسلامی بوده و خونریزی و تفرقه در افغانستان، یمن و سایر کشورها نشانه‌ای از چپاول و تجاوزگری استکبار جهانی است.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه مسلمانان به خود بیایند و در برابر جنایت‌های استکبار قیام کنند بیان کرد: قرآن کریم، کعبه شریف و مرکز وحی و رسالت، قبله مسلمانان، محبت اهل بیت رسول الله(ص) و اخلاق نقطه مشترک و اولویت همه شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه دین مبارک اسلام مبتی بر اخلاق بشریت، مشورت، مساوات، توسعه و عمران است، اظهار کرد: اگر مسلمانان درس اخوت و برادری را سرلوحه خود قرار دهند، هرگز دشمن نمی‌تواند بر آنان تسلط پیدا کند.

ماموستا رستمی یادآور شد: امنیت و آسایش کنونی که امروز باعث این دورهمی شده است، بهترین نعمت پروردگار بوده که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها