امام جمعه اهل سنت کامیاران:

وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در ایران پایدار است

ماموستا «حسینی» گفت: امروز در ایران اسلامی وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی پایدار است و این وحدت حول فتوای رهبری که بر مقدسات ما صادر فرمودند ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۳۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ - 20July 2022

وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در ایران پایدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «سید محسن حسینی» امام جمعه اهل سنت کامیاران امروز در اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار داشت: امروز به یمن وجود مبارک رهبر معظم انقلاب، وحدت و اتحاد بر ایران اسلامی حاکم است.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی پایدار است و این وحدت حول فتوای رهبری که بر مقدسات ما صادر فرمودند ایجاد شده است.

حسینی یادآور شد: اگر اهل بیت رسول‌الله برای ما خط قرمز است، بی شک خلفای راشدین نیز خط قرمز ماست و در این زمینه از سوی رهبری فتوا داده شده و همه ما باید آن را مراعات کنیم.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اضافه کرد: اگر انسان بخواهد به سوی حقیقت برود به سمت حضرت علی سوق داده می شود و نگاه اهل سنت به حضرت علی همانند نگاه به کعبه است.

وی افزود: ما تا جان در بدن داشته باشیم، از ایران، اسلام و رهبری دفاع کرده و از حب اصحاب و اهل بیت رسول‌الله نیز دست بر نمی‌داریم و در راستای حفظ و تقویت وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی تلاش خواهیم کرد.

ماموستا حسینی یادآور شد: هر چند امروز در ایران اسلامی با مشکلاتی مواجه هستیم اما عزت، قداست، کرامت و برتری داریم و زیر سلطه هیچ پدیده خارجی نخواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار